monzilla Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Det er helt tullete. I Diskusjon.no #1 er det grindlock mellom alle byene i mitt cluster. Alt står stille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er det noen mulighet for: 1) Se hvor mange ansatte en bedrift totalt trenger ? 2) Oversikt over hvilke bedrifter som trenger hva slags folk. Er det noen mulighet for: 1) Se hvor mange ansatte en bedrift totalt trenger ? 2) Oversikt over hvilke bedrifter som trenger hva slags folk. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg fikk samme beskjed - nå er byen min borte! Hadde over 2 mill og 24k kr/t (syntes det var meget bra) og 100k population. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Sliter med å identifisere hvilke bygg det er som har så eeeekstreme behov for folk for tiden. Total workers 12 103, total jobs 14 957 hvor jeg da har 3270 unfilled jobs på low wealth. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 har bare 5 fps i SimCity nå.. blir jo bare mer og mer bugs for min del.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 har bare 5 fps i SimCity nå.. blir jo bare mer og mer bugs for min del.. Jeg har slutta å spille. Skal se hva jeg får for tilbud i morgen. Etter det er det å vente et halvt år til de har fått fjerna alle bugsa. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) "Rull tilbake" ^_^ Denne fikk jeg tidligere i dag også. Hadde heldigvis ikke gjort så mye for dagen, men fortsatt plagsomt. Er forresten helt ny i spillet, og selv om jeg føler jeg har gode ideer om hvordan en by skal se ut, har jeg mye å lære. Det er så vanskelig å holde alle glade til enhver tid, spesielt når jeg forsøker å unngå lån. Førsteinntrykket er ganske bra. Jeg liker stemningen i spillet, men kan se for meg at den maksimale størrelsen på byene etter hvert kan irritere meg. Endret 17. mars 2013 av thormario Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ja.. kommer utrolig mange fra nabobyen min som jeg ikke har kontroll over. :/ Funker kanskje å lage flere arbeidsplasser i nabobyen? Jeg prøver alltid å balansere antall arbeidere med antall arbeidsplasser før jeg starer en ny by. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Sliter med å identifisere hvilke bygg det er som har så eeeekstreme behov for folk for tiden. Total workers 12 103, total jobs 14 957 hvor jeg da har 3270 unfilled jobs på low wealth. high density industri trenger veldig mange low wealth workers, minst 1000 per fabrikk tror jeg. gruver trenger også mange Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er det en bug med handelssenter? Jeg har plassert ut 3 stk, men får ikke oppgradert fordi det bare registerer 1 av dem. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 hmmmm, hvordan får jeg laget aleminul og stål egentlig? og plast? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Hvordan fungerer det egentlig med å kjøpe tjenester fra andre byer, kan jeg ha en by uten noe politi bygg og bare leie inn politi fra andre byer? Er det et like bra tilbud eller må de innleide politibilene ha en plass å plassere de kriminelle i min by? Ingen som har noe erfaring med dette? Endret 17. mars 2013 av MysticoN Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ingen som har noe erfaring med dette? Du kan leie ut strøm, vann, kloakk, politi, brannbil og sykebil mellom byer. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=525129 So if the game detects you are offline it starts a 20 minute countdown, if you are not online before then it will force you to quit. Removing this line allows indefinite offline play. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Funker kanskje å lage flere arbeidsplasser i nabobyen? Jeg prøver alltid å balansere antall arbeidere med antall arbeidsplasser før jeg starer en ny by. Man kan ikke opprette arbeidsplasser hos andre byer som man ikke eier (så vidt jeg vet). Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 hmmmm, hvordan får jeg laget aleminul og stål egentlig? og plast? Plast kan du enten resirkulere eller du pumper olje og rafinerer den til plast. Samme med legering. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Tjener som hakka møkk med tv-produksjon. Har per nå 15 millioner. Budsjettsunderskudd på 35k i timen uten noe form for problem. Oljen ser jeg ingen verdi i. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Tjener som hakka møkk med tv-produksjon. Har per nå 15 millioner. Budsjettsunderskudd på 35k i timen uten noe form for problem. Oljen ser jeg ingen verdi i. Det er veldig ubalansert. For så mye som TVene henter inn kan jo man enkelt kjøpe det man trenger av andre produkter til greatworks. Hva er vits i en verdikjede når man strengt talt kun trenger siste leddet? Hvorfor bruke masse tid, energi og ressurser på å hente opp kull når man kan kjøpe det for 4500 per tonn? Hvorfor lage PCer når man kan lage TVer som er mye dyrere? osv 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvilken guide? Prima sin. 320 sider med opplysninger, ca 1/3 er ting som er greit å vite/tenke på - resten vet vi allerede via grensesnittet i spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå