Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Stakkars brannfolk.. kommer jo ikke fremt il brannen som er 20 meter unna..

Det er én av de vanvittig irriterende greiene med trafikksystemet. Ikke bare viker ikke simmer for utrykningskjøretøy men de opererer faen ikke med vikeplikt engang!

Setter du en public service av noe slag på en tungt trafikkert innreisevei så kommer de potensielt aldri ut igjen...

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du besvarer jo din egen kritikk. IKKE plasser brannvesen politi etc på tungt trafikkerte veier og planlegg ellers veiene sånn at du har gjennomfartsårer istedetfor en grid med avenues. Mindre veier gir vikeplikt for større veier - dette kan man utnytte.

Skal uansett bli kult når trafikkpatchen kommer, har endret på byen min en del ganger som følge av trafikken..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jo, men det skal jo ikke være slik at det ikke eksisterer vikeplikt - særlig for utrykningskjøretøy, og således er det grusomt irriterende.

elendig trafikk ai, samt mangel på customvei er vel egentlig det som knekker spillet når du nærmer deg 40k+ innbyggere. skulle ønske de også la til flere vei alternativer som rundkjøringer, av og på rampe, spesielt i byer hvor highwayen går gjennom byen.

Lenke til kommentar

Jo, men det skal jo ikke være slik at det ikke eksisterer vikeplikt - særlig for utrykningskjøretøy, og således er det grusomt irriterende.

Ser den!

Driver og leser guiden som jeg endelig fikk tak i på PDF og det står en del ting jeg ikke har vært klar over eller tenkt på. Kommer nok til å endre oppsettene mine litt med de neste byene..

Lenke til kommentar

Industrien min i den andre enden av byen er på høyeste nivå selv om avstanden er så stor som det er mulig å få blitt.

Å, kanskje universitet faktisk kan plasseres hvor som helst da men college tror jeg ihvertfall har en begrenset radius, correct me if im wrong :)

Lenke til kommentar

Å, kanskje universitet faktisk kan plasseres hvor som helst da men college tror jeg ihvertfall har en begrenset radius, correct me if im wrong :)

Trodde universitetet bare begrenset radius, men da spørs det om ikke det bare er college som har det da.

Lenke til kommentar

Varierer veldig, første gangen jeg prøvde tok det 4 dager med spilling, andre ganger bare en time eller to

Det kommer an på trafikk i byene (den som sender og den som mottar)

Om du følger med på region view, så kjører en fyr fra mottaker byen og henter pengene ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har du mange som pendler til og fra byen din? Om de ikke kommer seg hjem før neste dag blir det visst generert nye, så køen bare vokser og vokser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...