omnomnomnivore Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Stakkars brannfolk.. kommer jo ikke fremt il brannen som er 20 meter unna.. Det er én av de vanvittig irriterende greiene med trafikksystemet. Ikke bare viker ikke simmer for utrykningskjøretøy men de opererer faen ikke med vikeplikt engang! Setter du en public service av noe slag på en tungt trafikkert innreisevei så kommer de potensielt aldri ut igjen... Endret 17. mars 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Du besvarer jo din egen kritikk. IKKE plasser brannvesen politi etc på tungt trafikkerte veier og planlegg ellers veiene sånn at du har gjennomfartsårer istedetfor en grid med avenues. Mindre veier gir vikeplikt for større veier - dette kan man utnytte. Skal uansett bli kult når trafikkpatchen kommer, har endret på byen min en del ganger som følge av trafikken.. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jo, men det skal jo ikke være slik at det ikke eksisterer vikeplikt - særlig for utrykningskjøretøy, og således er det grusomt irriterende. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Når man gir penger til en by, tar det lang tid før den byen mottar pengene? Varierer veldig, første gangen jeg prøvde tok det 4 dager med spilling, andre ganger bare en time eller to Lenke til kommentar
klink Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hei! Får ikke blitt med i public matc og tror mange andre har det samme problemet. Så lurer på om noen gidder å adde meg har ingen venner som spiller simcity... Add Gorillamannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jo, men det skal jo ikke være slik at det ikke eksisterer vikeplikt - særlig for utrykningskjøretøy, og således er det grusomt irriterende. elendig trafikk ai, samt mangel på customvei er vel egentlig det som knekker spillet når du nærmer deg 40k+ innbyggere. skulle ønske de også la til flere vei alternativer som rundkjøringer, av og på rampe, spesielt i byer hvor highwayen går gjennom byen. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Enig. Men det kommer nok som en DLC. Nesten 100% Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Hvis man ønsker en mid tech city da holder det i massevis med community collage? Alle industriene techer jo automatisk opp med en gang man bygger et universitet, uavhengig hvor god tilgang de har på arbeidere Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jo, men det skal jo ikke være slik at det ikke eksisterer vikeplikt - særlig for utrykningskjøretøy, og således er det grusomt irriterende. Ser den! Driver og leser guiden som jeg endelig fikk tak i på PDF og det står en del ting jeg ikke har vært klar over eller tenkt på. Kommer nok til å endre oppsettene mine litt med de neste byene.. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Savner " venstresving/høyresving forbudt" , det ville gjort at jeg kunne fått trafikken til å flyte mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Industrien min i den andre enden av byen er på høyeste nivå selv om avstanden er så stor som det er mulig å få blitt. Å, kanskje universitet faktisk kan plasseres hvor som helst da men college tror jeg ihvertfall har en begrenset radius, correct me if im wrong Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Ser den! Driver og leser guiden som jeg endelig fikk tak i på PDF og det står en del ting jeg ikke har vært klar over eller tenkt på. Kommer nok til å endre oppsettene mine litt med de neste byene.. Hvilken guide? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hvordan fungerer det egentlig med å kjøpe tjenester fra andre byer? Kan jeg ha en by uten noe politi bygg og bare leie inn politi fra andre byer? Er det et like bra tilbud?? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Å, kanskje universitet faktisk kan plasseres hvor som helst da men college tror jeg ihvertfall har en begrenset radius, correct me if im wrong Trodde universitetet bare begrenset radius, men da spørs det om ikke det bare er college som har det da. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Varierer veldig, første gangen jeg prøvde tok det 4 dager med spilling, andre ganger bare en time eller to Det kommer an på trafikk i byene (den som sender og den som mottar) Om du følger med på region view, så kjører en fyr fra mottaker byen og henter pengene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 ^ Mye morsomt i Simcity. Spillet er faktisk overraskende bra oversatt til norsk. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Ganske mye åpen plass i byen min, kan vel få lurt inn en del flere innbyggere om jeg bare organiserer litt på veinettet Gah. hater all den køen.. Endret 17. mars 2013 av Merko. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Har du mange som pendler til og fra byen din? Om de ikke kommer seg hjem før neste dag blir det visst generert nye, så køen bare vokser og vokser. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Har du mange som pendler til og fra byen din? Om de ikke kommer seg hjem før neste dag blir det visst generert nye, så køen bare vokser og vokser. Ja.. kommer utrolig mange fra nabobyen min som jeg ikke har kontroll over. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå