Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halloen.

Noen som kan forklare enkelt og greit hva som er feil her ?

Jeg har 30stk av de som pumper opp olje, men alikevel så fylles det ikke opp noe stort på lageret, og derfor får jeg ganske små gevinster, og klarer aldri å oppgradere Petroleum HQ.

Har en annen by som satser på kull som er velykket, der jeg nesten har for mye kull!

Er det jeg som gjør noe galt eller kan dette være en bug?

Jeg har en "strømstasjon" som bruker olje for å få strøm, det kan vel ikke være den som stjeler all oljen min?

SimCity_2013_03_16_16_42_14_785_zpsb00617d9.jpg

SimCity_2013_03_16_16_32_06_447_zps4351e9a7.jpg

SimCity_2013_03_16_16_16_34_387_zps98213910.jpg

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Jeg har 3stk satt kun til olje, hvor jeg har oppgradert alle med max beholdere til olje, og ingen av dem er halvfulle engang.

Stopp eksporten en stund, la dem fylles opp. Når de er fulle, kan du eksportere igjen. Da får du stort eksportvolum på kort tid.

Lenke til kommentar

Jeg har 3stk satt kun til olje, hvor jeg har oppgradert alle med max beholdere til olje, og ingen av dem er halvfulle engang.

For å åpne opp raffineriet er det enkleste å bygge 5 stk tradedepots som er stappfulle av olje. Det er bare til å dele 160 000 på prisen på råolje så finner du ut hvor mange fat du trenger :) Da omsetter man akkurat for 160 000 når de tømmer seg. Dette greier man fint med 1 brønn, men det tar jo noe lenger tid selvfølgelig. Med 3 brønner bruker du ikke mer enn et par timer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...