Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Liker måten truse-lucy lager stråmannsargumenter. Hadde hun fortsatt på samme måten i politikkdelen av dette forumet hadde Avien vært på henne for lengesiden. Hvor er Pricks når vi trenger han til å avdekke feil med motstanderens argumentasjon?!

http://www.simcity.c...swers-from-lucy

Dårlig comeback fra henne der ja. Ingen av argumentene sier hvorfor man burde være alltid online. Det er som å si at "I call of duty må du alltid være tilkoblet internett, for ellers kan du ikke spille sammen med andre eller sende meldinger". Ja, hva om man ikke vil det? "Nei spillet er bedre slik, det er vår visjon".

At de ville at spillet kan være online, og fungerer best da, kan nok være riktig, men at det alltid må være online må det være EA som har bestemt. Merkes spesielt i og med at de vil gjøre det med flere spillserier.

edit: http://youtu.be/Y6eYjHiyHs4

Endret av uTukt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker måten truse-lucy lager stråmannsargumenter. Hadde hun fortsatt på samme måten i politikkdelen av dette forumet hadde Avien vært på henne for lengesiden. Hvor er Pricks når vi trenger han til å avdekke feil med motstanderens argumentasjon?!

Hehe, takk for den. Jeg måtte ta en titt på reddit nå for å se på den uunngåelige reaksjonen.

386 svar på 3 timer...

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"In many ways, we built an MMO"

Syntes det er greit å informere folket om at man justerer sjangern på en spillserie. Som om for eks Heart of The Sworm brått skulle vist seg å være turn based...

Gotta love kommentarene under artikkelen da :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde en ganske fin bug her om dagen; Jeg og broren min spiller i en region sammen, hos han så reiste det turister fra byen hans til min. Hos han så sto det oppført at 500 hadde reist som turister til min by, hos meg sto det at jeg hadde motatt 3000 turister fra han. Dette viser at region<->region blir kalkulert uavhengig av serverne, og jeg fortsatte å motta turister fra han, selv da jeg (og han) hadde mistet tilkoblingen til SimCity serverne. Vi hadde kun 2 byer til sammen i regionen, min og hans.

Og for å ikke snakke om forsinkelsene det er når jeg mottar strøm fra byen hans, og diverse tjenester som politi, helse og søplebiler. Disse kom dagen etter med en forsinkelse på ca 12 timer, de kom selvsagt også da jeg hadde mistet kontakt med serverne. Og tjenestene kom ikke da jeg fikk tilkoblingen tilbake.. MÅ spille online pga av masse kalkulasjoner ja, bare løgn sier jeg! LØGN!

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Fra spøk til uzi så tror jeg på mange måter at Lucy Bradshaw representerer EA i dette spillet. Hun er på veldig mange måter blitt symbolet på hva som er gale med spillet, og hvor arrogant man man behandle communityen. Ja, jeg er barnslig og kaller henne for "truse-lucy". Jeg innrømmer det. Men samtidig, så viser hun kommunikasjonsevner som er en statrsåd verdig. Hun svarer aldri på det folk lurer på, hun svarer dønn på det hun skulle ønske hun ble spurt om. Hun er EA straight through the soul.

Edit: Jeg skulle ønske at Lucy hadde ristet av seg det faktum at hun har sand i vaginaen, og faktisk adressert litt av spørsmålene som stilles. Det hjelper ikke å omforumlere de samme evige budskapene. Vi ser igjennom det. Kom an igjen,.

Endret av monzilla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klarer knapt spille dette mer. Prøver spille, men tar ikke lange tiden før jeg blir å irritere meg over idiotiske ting som veier, trafikk og endeløs whining fra innbyggerene. Føles som det er mye som mangler i dette spillet.

Alle mine kjente som kjøpte dette la det fra seg like over helgen. Skjønner dem godt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du til stadighet henger i denne tråden bare for å spre uglede om et spill du ikke spiller? Det hadde jeg virkelig ikke giddi ;)

Vær så snill å gi deg med det der "hvorfor skriver du her om du ikke liker spillet"-greiene dine. Det er ikke første gang, har jeg lagt merke til. Det må være lov å ikke være fornøyd med et så latterlig mislykket spill som det SimCity er per dags dato. Det er ingenting som fungerer som det skal, du fyller opp et helt kart på en time og etter en kveld er du tom for ressurser og ’ferdig’ med byen. SimCity per i dag er et ekstremt dårlig spill, og ikke det jeg forventet jeg skulle få for 500 kroner.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Står ikke noe på EA patch notes ennå. På Twitter står det bare noe om server oppgraderinger, mulig det er noen client tweaks i forhold til det.

I følge EA/Maxis så blir jo så mye av prosesseringen kjørt serverside at dette blir gull :D *gliser litt*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Dette med kjøp av strøm/vann/kloakk fra nabobyene har en lei tendens til å stoppe helt opp, i det ene øyeblikket er det ingen problemer og i det neste så er jeg langt i minus på både strøm og vann.

Lenke til kommentar

Vær så snill å gi deg med det der "hvorfor skriver du her om du ikke liker spillet"-greiene dine. Det er ikke første gang, har jeg lagt merke til. Det må være lov å ikke være fornøyd med et så latterlig mislykket spill som det SimCity er per dags dato.

Så skriv til EA og Maxis. Hvorfor plage oss andre?

Det er selvfølgelig greit å ytre sin mening, men gjentatt spamming av samme støyet om igjen og om igjen er per forumreglene definert som trolling.

https://www.diskusjon.no/om-forumet/trolling-r15/

• Liker 1
Lenke til kommentar

trafikken er jo helt håpløs :(

Jepp... selv med uendelig antall busser så blir det kaos når bilistene har null i IQ og ikke viker for utrykningskjøretøy. Dette er noe de jobber med nå om dagen. De har allerede laget en ny algoritme for kødannelse hvor bilister velger andre veier når det er kø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...