Bruker-146784 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Prøvde nettopp betaen og er overrasket over hvor godt jeg likte det. Er ikke akkurat personen som liker bysimulatorer og simulatorer generelt så mye, men Sim City var utrolig bra. Men er objektene som var i spillet (inkludert "not in beta" objektene) alt som er i fullversjonen? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Du har jo ofte mulighet til å oppgradere offentlige bygninger, og siden mesteparten er utilgjengelig i betaen, er det nok mye igjen å utforske og lære i fullversjonen. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tar gjerne imot en betanøkkel med ett stort smil og takk. Noen som vet om det kommer til å bli mulig å laste ned forskjellige modeller av bygninger, og kanskje hjemmelaget modeller? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Maxis kommer garantert til å slippe DLC. 100% sikkert. Det jeg håper de prioriterer er subway, rundkjøringer og andre måter å få trafikken til å flyte på, samt større byer. Selv om større byer ikke plager meg så voldsomt, dybden i spillet er enorm. Men modding vil nok bli veldig vanskelig, her har Maxis sagt at per i dag ser de ikke helt hvordan det kan løse seg, men de skal holde øynene åpen for forslag. Nei med andre ord. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Prøvde tre sessions i dag, blir nok forhåndsbestilt som jeg tenkte meg på forhånd. Jævla irriterende med de "skilt"-bugsa, håper det blir fiksa. Klarte ikke få tredje density-nivå noen av gangene forresten. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Har noen funnet et billig og bra forhåndsbestillingstilbud på digital Limited Edition av dette? 359kr på Komplett. Bestilte spillet i dag for 330 kr på Amazon.com (digitalt). Det er ikke noen regionssperrer da? Velger den nærmeste server for deg automatisk? :O En park her og der øker levestandarden på tomter i nærheten betraktelig. Hvis man i tillegg har god plass, er det fort gjort at det bygges store leilighetskompleks i nærheten. Det som er dritt med parker er jo at de må ligge inntil veien... det gjør dem nesten ubrukelige IMO Hadde jo vært så mye mer praktisk om man kunne legge dem mellom andre bygg. Klarte ikke få tredje density-nivå noen av gangene forresten. High density as låst. Jeg hadde en morsom bug der en ambulanse ble stående foran et fotgjengerfelt og en endeløs strøm av totalt hensynsløse sims som skulle på stranda... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Det er ikke noen regionssperrer da? Velger den nærmeste server for deg automatisk? :O Jeg har kjøpt Alice: Madness Returns og Battlefield 3 Premium Service fra Amazon.com og har ikke hatt noen problemer med det. Men kan kontakte EA Support og spørre. Endret 27. januar 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Vil det komme større brett å bygge på i fullversjonen? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Nope. Ikke med det første. Her er bilde av byen min hvor jeg testet med sirkler. Måtte skalere ned for å få lastet opp, men dere ser vel godt nok Endret 27. januar 2013 av OlaHaldor 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det var en skikkelig kul by, OlaHaldor! Men det er virkelig synd at man ikke kan bygge større enn det der. Det hadde vært fantastisk om det der kunne ha vært forstaden til et større by. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Vil det komme større brett å bygge på i fullversjonen? nei, det vil neppe komme større kart til simcity. grunnet til dette er faktisk overaskende nok maskinvare begrensninger maxis har satt iforhold til at spillet ikke skal kunne ta mer enn 2gb ram, noe som er grensen iforhold til 32bit windows utgaver. synes det er synd, men det er desverre slik det kommer til å bli. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hvor lenge varer denne beta-perioden? Jeg har vært sengeliggende, og er fortsatt, så ikke fått testet mer enn 5 minutter i kveld.. men, har jeg dårlig tid på meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 stenger rundt midnatt tror jeg Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Midnatt amerikansk tid. Ca kl 0900 her Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Nope. Ikke med det første. Her er bilde av byen min hvor jeg testet med sirkler. Måtte skalere ned for å få lastet opp, men dere ser vel godt nok Kul by Satt nettopp selv med siste byen min før jeg gir meg for denne gang: skulle til å ta et bilde fra den dyre delen av byen og så kom meldingen jeg ikke ville se: Ja ja, good times. Fikk rapportert et par bugs og fått kost meg litt så dette ga mersmak!! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Tja, håper det blir flere beta-perioder for oss, for dette fristet IKKE til kjøp. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Stilige byer 1,5 time igjen av beta. at spillet ikke skal kunne ta mer enn 2gb ram, noe som er grensen iforhold til 32bit windows utgaver. Maksimum i 32 er 4GB. Altså kunne de laget byer for Windows 32 som er cirka 6-8 ganger så store. Dagens byer tar mellom 5-600MB minne. Tror det var OlaHaldor som sa at Ocean Quigley hadde nevnt at de ønsker større byer. Men det er selvsagt ikke en prioritet for launch. Personlig kan jeg godt se for meg at det kommer en stor region som DLC når de får testet litt stabilitet og slikt. Endret 28. januar 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå