Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SLUTTT Å KLAGE OVER SPILLET! Alltid online er bra og kommet for å bli, håper vi får mikrotransaksjoner også. Kanskje simcity-premium, som gir oss større byer og sånt? Det betaler jeg gjerne for!!

Må vi betale MER for å få større byer, så tror jeg dette er det siste spillet jeg kjøper av EA. Ubisoft er allerede på boikott-lista (gjør kanskje et unntak for watchdogs).

Lenke til kommentar

SLUTTT Å KLAGE OVER SPILLET! Alltid online er bra og kommet for å bli, håper vi får mikrotransaksjoner også. Kanskje simcity-premium, som gir oss større byer og sånt? Det betaler jeg gjerne for!!

Haha, skjønner at det er sarkasme, men det du sier der er jo setninger EA drømmer om å høre folk si!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har 12 000 innbyggere i min nye by jeg startet på i sta. Har ganske mange tusen jobber og over halvparten av innbyggerne mine er arbeidsledige. WHY!?

Edit: kan det ha noe med skolen/høyskolen/biblioteket?

De må matche med low/med/high jobber

Lenke til kommentar

Det er det ingen som har bekreftet :)

Nja, trodde de hadde så godt som bekreftet det. Det var et innlegg på SimCity-forumet av MaxisSixAM, men de ser ut til å ha fjernet det, så da vet jeg ikke lenger. Vi vet dog at SimCity kommer til Mac, og vi vet at Origin på Mac skal gi tilgang til versjonen for både PC og Mac (men «select EA games» kan bety så mangt).

Det gjaldt riktignok kun ved kjøp på Origin.

Lenke til kommentar

Må vi betale MER for å få større byer, så tror jeg dette er det siste spillet jeg kjøper av EA. Ubisoft er allerede på boikott-lista (gjør kanskje et unntak for watchdogs).

Merk mine ord, det kommer DLC for større byer. Kommer selvsagt til å koste.

Haha, skjønner at det er sarkasme, men det du sier der er jo setninger EA drømmer om å høre folk si!

Ja, og det er nok av folk som sier slikt og mener det. Håper EA går til grunne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spill kjøpt på Origin kan ikke refunderes. Om du tar det så langt at du får banken til å ta tilbake pengene for deg med makt så blir Origin kontoen din bannet og alle spillene dine på Origin blir borte.

Vi bor vel i norge og norsk lov gjelder vel? De retter salgene sine mot norske innbyggere og Origin har norsk nettbutikk og du kan ringe EA direkte her +47 21 08 17 06

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...