Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Raskt spørsmål , Når man bygger vanlig boligområde kommer det en grønn tynn linje bak de tykke grønne du plasserer langs veien, Vil de si at de boligene som bygges der kan og har mulighet for og bli større ( altså helt ut til den bakerste linjen ?)

 

Jeg har fått opp eindomsverdien til maks flere steder men sliter med lite inbyggere enda, virker som de ikke får bygget ut ellernoe , nokså greit mellomrom mellom veiene er det og :S

 

Ja, den linjen er maks plass det trenger for å nå høyeste tetthet. Er den mørkegrønn er det så stort det kan bli, men dersom du feks legger den inntil et fjell og den er lysegrønn, så forteller den at man ikke får utnyttet potensialet max.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den linjen er maks plass det trenger for å nå høyeste tetthet. Er den mørkegrønn er det så stort det kan bli, men dersom du feks legger den inntil et fjell og den er lysegrønn, så forteller den at man ikke får utnyttet potensialet max.

 

dette gjelder vell for industriell og butikker ? Også er beboerne plaget av bakterier uten at jeg har verken forurensing eller mye søppel , har også fungerende kloakk :S

Lenke til kommentar

dette gjelder vell for industriell og butikker ? Også er beboerne plaget av bakterier uten at jeg har verken forurensing eller mye søppel , har også fungerende kloakk :S

 

Jepp. Gjelder for alle sonene. Har du bakkeforurensing? Hvilken vei blåser vinden i forhold til hvor du har fabrikkene og boligsonene dine? Det kan jo også være at simmene jobber i områder der det er høy forurensing.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Raskt spørsmål , Når man bygger vanlig boligområde kommer det en grønn tynn linje bak de tykke grønne du plasserer langs veien, Vil de si at de boligene som bygges der kan og har mulighet for og bli større ( altså helt ut til den bakerste linjen ?)

 

Jeg har fått opp eindomsverdien til maks flere steder men sliter med lite inbyggere enda, virker som de ikke får bygget ut ellernoe , nokså greit mellomrom mellom veiene er det og :S

 

Ja, men du må oppgradere veiene.

Lenke til kommentar

pokker, farlig spill, spilte litt etter en tur på byen i går så nå må jeg redde byen fra en full ordfører :p litt dritt akkurat da at spillet lagret automatisk :p

 

Jeg bulldoza jomfrubyen min pga dritt trafikk. Angrer litt nå lol. Riktignok ikke i fylla.

 

Prøver bygge den opp, men går i minus og er bust. Var ikke nok tid til å bygge opp folketallet. Eneste muligheten er å overføre cash fra min turstby, men det tar jo en evighet.

 

Satser på at det er oppdatert til i kveld etter jobb.

 

Tror forresten jeg vil bytte server til antarctica. Det er jo åpenbart den internasjonale.

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Heisann har en velfungerende by på en side av regionen som har 15mill på konto.. lagde en turistby i andre enden av regionen. hvordan kan jeg overføre penger? har flyplass i begge regionene så skjønner ikke hvorfor det ikke skal være connection?

Lenke til kommentar

Ser Ocean Quigley spiller mer og mer over på Stone Librande. "Det var hans avgjørelse. Ikke sikker på hvorfor. Spør han" går igjen på twitterkontoen. Jeg er mer og mer sikker på at utviklerne er dritt lei av å få svi for beslutninger de har fått tredd nedover hodet.

Lenke til kommentar

"The rage players have expressed over the always-online requirement, important as it is, fogs the far more serious fact that many of the systems that underlie the game are broken"

 

Dette mener jeg er et viktig poeng. Folk som ikke har noe forhold til spillet lager så mye spetakkel at det fullstendig drukner at spillet nærmest er revet i fillebiter av bugs. Det går jo sport i å identifisere bugsene og lære seg å leve med de (tilpasse spillet til bugsene), men er det virkelig sånn det skal være?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
resirkulering er vist forstatt bugga. jeg har fult på begge de to anleggene mine, men den vil bare produsere kun plastikk og ikke legering og metall, selv med de ekstra produksjonslinjene jeg satt på.

 

Det kan være som med trade depot at du må bulldoze dem og ploppe dem på ny for at de skal starte å fungere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...