Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Er ikke rart om det blir opprør i Maxis mot EA. EA har gått langt i å ødelegge alle spillene Maxis har laget så lenge de har vært del av selskapet, og tok til og med ifra dem The Sims, noe som førte til store misnøye innad i selskapet. The Sims 3 som ble laget av EA Redwood var totalt sjeleløst, manglet enhver sjarm, og fremstod fremdeles som en beta.

 

Men mens vi peser EA er det verdt å tenke på at de er blandt de siste som har kastet seg på DRM bølgen til blandt andre Blizzard og Ubisoft.

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten

 

https://twitter.com/...881534061834240

 

“It’s not like each Sim has a specific job that’s his, and a specific house that’s his,” says lead designer Stone Librande, like this knowledge might mitigate the situation. Instead, each Sim that will inhabit your thriving metropolis (or crime-ridden housing project, as the case may be) will wake up each morning and start the day by looking for a new job – if they’re not sick, that is, in which case they’ll look for a hospital. And every evening, that same Sim will leave work and take a moment to look for a new place to live. Filling out employment applications and being interviewed by already-unbearable roommates every single day. Oh, the humanity!

http://www.rockpaper...t-look-simcity/

Lenke til kommentar

Nei, alternativet er jo at simmene klarer å bruke veiene for hva det er. Hvis de hadde tatt andre ruter basert på hvor "stresset" veien er, så ville jo byen ha tålt utallige flere simmer. Men slik det er nå så skjønner jeg hvorfor de har cappet simmene på rundt 15k. Spillet bryter jo sammen allerede der.

 

Ville ikke fungert. Skal du opp til 1 mil agenter hvor hver enkelt har sin daglige rutine, tør jeg ikke forestille meg hvordan kartet ville sett ut. Simmer på størrelse med en pixel kanskje.

Lenke til kommentar

spørsmål:

 

Slutta og spille den første byen/regionen min for 45 minutter siden, kan ikke fortsette nå, kan heller ikke lage en ny by i den regionen. Jeg bare lurer på hvor lang tid det typisk tar før dette blir mulig? Eller er det bare og scratche den regionen og starte på nytt?

Lenke til kommentar

spørsmål:

 

Slutta og spille den første byen/regionen min for 45 minutter siden, kan ikke fortsette nå, kan heller ikke lage en ny by i den regionen. Jeg bare lurer på hvor lang tid det typisk tar før dette blir mulig? Eller er det bare og scratche den regionen og starte på nytt?

 

Lag en ny, så kan du gå tilbake til den første hvis den begynner å fungere igjen.

Lenke til kommentar

Ikke lengre ut enn det du kan med planner mode.

 

En kar som hadde en midlertidig løsning på reddit:

 

 

You can do this by opening up the javascript console and executing the following command:

scrui.PostGameCommand(scrui.BuildCommand(["selectTool", simcity.kToolRegionView]));

 

You can get rid of the layered ui components by selecting a city tool like roads. If you now enable the 'expose debug ui' function you can place highways and stuff freely in region view mode. You can make an alternate rotation center for your camera by placing one of the selectable debug objects, selecting it and executing

scrui.PostGameCommand(scrui.BuildCommand(["zoomToUnit", "selected"]));

With a bit of time, this feature could simply be coded into a nice little button and shared in a package file like the one by the op.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...