Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

BKI-soner er rett og slett soner av ulike slag, bolig, kommersiell og industri.

Du får ned leia ved å legge til flere boligområder, på den måten letter du markedet (større tilbud på boliger => lavere priser). Når du etterhvert ikke har plass til flere boligområder må du forbedre forholdene rundt de allerede eksisterende boligområdene slik at de kan bygges ut til blokker osv. Spesielt veiene er viktig å oppgradere.

 

Sorry, dette er ikke riktig. For høy leie betyr at det ikke er nok arbeidsplasser. Logisk? Nei. Jeg tweetet Guillame Pierre og spurte hva det betydde, han svarte arbeidsplasser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner lite nå, kjøpte spillet for en del timer siden og den opplæringsdelen gikk greit. Men før den var ferdig så pausa jeg spillinga i en times tid før jeg fortsatte igjen, da var serveren disconnected og jeg måtte starte spillet på nytt. Nå virker det som om at det kun er online-spill jeg kan spille? Altså kan ikke fortsette på den byen jeg begynte med.

 

Kan man kun spille online? Vet at spillet krever at man er online, men trodde ikke man måtte spille online.

Lenke til kommentar

skjønner lite nå, kjøpte spillet for en del timer siden og den opplæringsdelen gikk greit. Men før den var ferdig så pausa jeg spillinga i en times tid før jeg fortsatte igjen, da var serveren disconnected og jeg måtte starte spillet på nytt. Nå virker det som om at det kun er online-spill jeg kan spille? Altså kan ikke fortsette på den byen jeg begynte med.

 

Kan man kun spille online? Vet at spillet krever at man er online, men trodde ikke man måtte spille online.

 

Man må spille online, og lagres ikke byen før man disconnecter, mister man det man har gjort siden siste lagring.

 

I tillegg er byer og regioner serverspesifike, dvs. at du ikke kan spille med samme by/region på flere servere.

Endret av Brusglass
Lenke til kommentar

Man må spille online, og lagres ikke byen før man disconnecter, mister man det man har gjort siden siste lagring.

 

I tillegg er byer og regioner serverspesifike, dvs. at du ikke kan spille med samme by/region på flere servere.

Allrite, vet du hvor ofte det lagres? Vet ikke om jeg gidder å spille enda siden det er serverproblemer fryktelig ofte (klassisk EA)...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/0/9360169.page#27600325

 

Jeg regner med at denne har blitt postet.

 

I am copying a post I made that explained the system and shows how freight is not bugged. This post also explains the basics of the game and should help a lot of people. Especially considering it seems like the source of most players problems lies in their lack of understanding how the system works.

In short, freight does not appear to be bugged. Industry also appears to be working fine. Some of the numbers could use some tweaking in future patches though but it is hardly game breaking or an urgent concern.

 

 

Here is how the system works:

 

OSV forklaring

Lenke til kommentar

Jeg tweetet Stone Librande og utfordret han på å adressere communitiens største bekymringer. Han svarte meg, og han skrev denne:

http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-update-8

 

Syntes det er greit når de faktisk går i dialog med communityen jeg, selv om lanseringen med rettferdighet omtales som et clusterfuck.

 

At de ikke går inn på eksempelvis offline-påstandene velger jeg å tro at de har ordre fra høyere opp i EA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tweetet Stone Librande og utfordret han på å adressere communitiens største bekymringer. Han svarte meg, og han skrev denne:

http://www.simcity.c...imcity-update-8

 

Stilig. Elsker at de retuner trafikkmønstre. Det er akkurat slik jeg mener det burde være også. Om noen kommer kjørende bakfra og ser en diger kø så kjører de jo ikke bare inn i den. I tillegg synes jeg kjøretøy burde skygga unna og slippe igjennom utrykningskjøretøy.

Lenke til kommentar

Det virker litt for meg som om at utviklerne gjør opprør. Ihvertfall basert på det de tweeter. Ocean Quigley og gjengen hans går ut og sier at det er helt konge at folk modder, mens EA truer som vanlig med banning. Utviklere sier at det ikke var deres idé å blåse opp befolkningstall. Leser litt mellom linjene at det er mye misnøye. Lurer på hvor lang tid det tar før noen slutter (evt må slutte), og forteller da hele sannheten om hvor mye av dette som er tredd ned over hodet på utviklerne fra Truse-Lucy (barnslig, jeg vet) og gjengen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...