omnomnomnivore Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Men i helvette, jeg har 40 timer playd allerede. Begynnte jo på torsdag :/ dette lover ikke bra. lol, ja timene går fort! 59 hours played... eh... halvparten av den tiden de første 4-5 dagene var nok bare restart spam for å prøve å komme inn på server. Lenke til kommentar
Archer.NoR Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Noen som har plass i region? lei av å spille aleine Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Kan man ikke samarbeide i det hele tatt hvis ikke man er i samme "område"? dvs. at man deler "great work site" eller hva det er. Hvis jeg er i samme region, men ikke samme område - så kan jeg ikke samarbeide med de andre? hvis det er feil, hvordan kan vi samarbeide? Endret 12. mars 2013 av cs_ Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) "Kunne ikke laste byen nå. Vennligst prøv igjen." Betyr dette at byen min kanskje er borte for alltid, siden andre spiller på samme region akkurat nå? edit: eller det virker som om det er EU Vest 6 som har tatt en på trynet akkurat nå. Endret 12. mars 2013 av Matsemann1 Lenke til kommentar
javalseth Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hmm. Har endel byer nå på forskjellige servere, de fleste av de som et resultat av mye utprøving. Når jeg nå skulle inn og slette byene mine, finnes de ikke lenger. På servere der jeg vet jeg har byer, og der det vises at jeg har byer, kommer jeg rett på den "kom i gang" greia. Skjønner ikke noe her egentlig.. PS: Noen som har ledig plass i en region? Lenke til kommentar
dup Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Når folka klager på "we need money", hvordan får man fikset dette? Alle workers har jobb (i alle klasser), folk handler som tullinger. Skjønner altså ikke hvordan jeg fikser den "we need money" greia.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ugh, det irriterer meg at til tross for at jeg kjøpte Collectors Edition så har jeg kun tilgang til de tyske bydelene. De franske og britiske får man kun ved å kjøpe det på Origin. Jeg har lyst på franske politibiler. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Om man spesialiserer seg på utdanning...kan man tjene penger på dette? Er rimelig dyrt å drifte utdanning... Og med den lille plassen man har kan man nesten ikke legge til en fabrikk etc... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Om man spesialiserer seg på utdanning...kan man tjene penger på dette? Er rimelig dyrt å drifte utdanning... Og med den lille plassen man har kan man nesten ikke legge til en fabrikk etc... Man har gjerne en by som tar seg av utdanning kanskje? I hvert fall deler av det. Ikke alt i samme by = trafikkork. Endret 12. mars 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg leste forresten dette i spillmanualen på simcity.com: SimCity Store Click the big billboard on the main menu to enter the SimCity Store. Here, you’ll find special add-ons for sale. Select STORE to view the full list of additional game content (both free and paid) that can provide you with new gameplay possibilities. Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Når folka klager på "we need money", hvordan får man fikset dette? Alle workers har jobb (i alle klasser), folk handler som tullinger. Skjønner altså ikke hvordan jeg fikser den "we need money" greia.. Senk skattene Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Man har gjerne en by som tar seg av utdanning kanskje? I hvert fall deler av det. Ikke alt i samme by = trafikkork. Folk fra andre byer bruker jo fleeeere år på å komme seg til universitetet mitt. Dritt Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg har et gjenvinningsanlegg, men det står nesten hele tiden at det ikke er noe å gjenvinne, selv om beboerne klager på mye søppel i gatene. Er dette en bug? Lenke til kommentar
dup Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Senk skattene Hmm, ja kanskje det funker. Men har stått på 9% hele veien, allikevel klager de. Har hatt over 85% approval rating hele veien, så da er det kanskje ikke verdt å senke skattene. De få stakkarne får heller flytte ut til nabo byen! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Om man spesialiserer seg på utdanning...kan man tjene penger på dette? Er rimelig dyrt å drifte utdanning... Og med den lille plassen man har kan man nesten ikke legge til en fabrikk etc... Fordelen med utdanning er først og fremst at fabrikkene dine kan oppgraderes, og man kan begynne å produsere ting som prosessorer, som man kan tjene masse penger på. Å drifte utdanning blir skitbillig når man setter det mot inntjeningen av prosessor salg. Man kan f.eks også drifte et atomkraftverk - men det er livsfarlig, snakker fra erfaring Endret 12. mars 2013 av MrLG Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Fordelen med utdanning er først og fremst at fabrikkene dine kan oppgraderes, og man kan begynne å produsere ting som prosessorer, som man kan tjene masse penger på. Og for å drifte den industrien trenger jeg masse vann og strøm. Og et resirkuleringsanlegg for å ta unna resirkuleringen. Har bygd 5 byer på denne måten. Jeg tjener minus 15000 i måneden men tjener allikevel en god slump penger takket være prosessorene. Og da har jeg ikke cash til politi etc.... og ingen naboer sender meg Nei, slutt med dette onlinetullet og gi oss offline modus med stoooore brett. Jeg har et gjenvinningsanlegg, men det står nesten hele tiden at det ikke er noe å gjenvinne, selv om beboerne klager på mye søppel i gatene. Er dette en bug? Det er bare høyt utdannede sims som resirkulerer. Endret 12. mars 2013 av BIG1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Fortsatt alt annet enn imponert. Skulle gå til by nummer 2 i regionen, lastingen tar 15 min og jeg gir opp og starter spillet på nytt. "SimCity-serveren er opptatt"..... Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvorfor resirkulerer ikke innbyggerne mine? Jeg har 80 000 innbyggere av alle mulige klasser og alle skolene. Det står bare at det ikke er noe å resirkulere. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvorfor resirkulerer ikke innbyggerne mine? Jeg har 80 000 innbyggere av alle mulige klasser og alle skolene. Det står bare at det ikke er noe å resirkulere. Vil tro det er en bug. Selv fattige folk uten utdanning skal resirkulere en gang i blandt. Tror ikke det er noe spesielt krav om befolkningsstørrelse heller. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvorfor resirkulerer ikke innbyggerne mine? Jeg har 80 000 innbyggere av alle mulige klasser og alle skolene. Det står bare at det ikke er noe å resirkulere. Jeg har opplevd det også, har til og med universitet, men folk resirkulerer ikke. En annen gang hadde jeg ingen av skoler, men universitet i nabobyen og da begynte plutselig alle og resirkulere på en gang så byen nesten gikk til helvete før jeg hadde råd til resirkuleringstasjonen. Helt tydelig at noe ikke fungerer som det skal der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå