omnomnomnivore Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Er så lei av bugs med trade depot trucks! Nå funker de ikke i det hele tatt i en by jeg har. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Trykk ALT + Enter ingame. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Trykk ALT + Enter ingame. Hva skjer da? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jepp. Trær hjelper mot luftforurensning, og jeg har hørt de kan til og med brukes for å senke bakkeforurensning. I sistnevnte tilfelle er det fare for at de dør, men da plasserer du bare nye. Hvor finner jeg trær i menyen? Finner kun parker osv Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvor finner jeg trær i menyen? Finner kun parker osv Under parkmenyen kan du velge undermenyen som heter nature og bla med pilen til høyre bortover til du finner bildet av ett tre med en grønn pil på. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har ikke kommet inn på byen min på snart 3 dager! noen som vet hvorlenge jeg må vente på fix? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Må jeg ha andre byer i regionen min for å få besøkende via tog og båter? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Må jeg ha andre byer i regionen min for å få besøkende via tog og båter? Ja. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har ikke kommet inn på byen min på snart 3 dager! noen som vet hvorlenge jeg må vente på fix? Er det noe galt med den eller er server opptatt? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ja. Æsj, så kjedelig. Skulle ønske jeg kunne fokusert på kun én by. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ja. Ikke etter min erfaring. Jeg har en region som er lukket, i sandbox-mode, der jeg har kun én by. Og jeg har 3000 passasjerer på toget hver dag. Mye er pga expo-senteret jeg har. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Under parkmenyen kan du velge undermenyen som heter nature og bla med pilen til høyre bortover til du finner bildet av ett tre med en grønn pil på. Thanks Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg kjøpte det på Greenmangaming.com (står en coupon code også på nettsiden for 20% billigere). Du skal ikke _bare_ bygge en by. Når du bygger skoler (Barneskole, vidergående, høyskole, univeristet osv), så kan du studere diverse typer teknologi. Slik tar både tid og penger, men moro når man låser opp nye ting slik at byen blir enda bedre Iallefall verdt 300kr for min del. har kjøpt det fra den siden selv også nå! da sier man takk til skolen og sosialt liv Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Men i helvette, jeg har 40 timer playd allerede. Begynnte jo på torsdag :/ dette lover ikke bra. Endret 12. mars 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 lol, ja timene går fort! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvor lenge kan jeg gå uten sewage? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 noen som har opplevd den samme buggen som å få 3 mil , 1,5 mil i spillet uten at du vet hvor disse pengene kommer fra? Lenke til kommentar
dup Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Lønner det seg å få så høy land value som mulig, og få flest high wealth folk? Altså øke tomteverdi så mye som mulig? Eller trenger man en blanding? Tenker altså å øke max tech, og land value på både commercials og residents. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Da har Maxis fått opp en egen offisiell server status på hjemmesiden: http://www.simcity.com/en_US/server-status Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå