Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 kunne jo åpnet for å kjøpe nytt område ved siden av til en pris som krever godt utdannede innbyggere som skattebetalere. la oss si et nytt landområde ala 2x2km til 2millioner for det første, dobbelte for neste deretter osv. da hadde man sånn sett hatt et mål å jobbe seg mot. føler på en måte at simcity har stagnert i nåværende form etter ca. 8 timer i samme by, når enkelte, men viktige mekanismer i spillet ikke fungerer. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Tror du trenger flere utdannede folk i byen ja. Pass på at skolen ikke er full, da kan det være at de som ikke blir utdannet får jobben. da er jo løpe kjørt Har mange skoler og de er langtfra fulle. Mangler bare universitet Trenger cirka 90 studenter til. Men synes det er rart jeg bare har industrial tech level 1. kunne jo åpnet for å kjøpe nytt område ved siden av til en pris som krever godt utdannede innbyggere som skattebetalere. la oss si et nytt landområde ala 2x2km til 2millioner for det første, dobbelte for neste deretter osv. da hadde man sånn sett hatt et mål å jobbe seg mot. føler på en måte at simcity har stagnert i nåværende form etter ca. 8 timer i samme by, når enkelte, men viktige mekanismer i spillet ikke fungerer. Hva er det som ikke funker hos deg nå? Jeg har funnet en del bugs, men så langt går det ann å spille seg rundt dem. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Erfarte til min store overaskelse at når jeg dreit i både barneskole og vgs og plasserte et enkelt community college midt mellom industri og befolkning så ble alt high tech nesten med en gang. Fikk også driftet et atomkraftverk uten problemer. Er visst ikke noe problem å hoppe over noen klasser Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Gikk rett til Universitetet med en gang jeg.. Allerede forsket på flere ting. Lenke til kommentar
Greyish99 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 DOH! Fant nettopp ut at man kan utvide parker... og at disse utvidelsene ikke trenger være koblet til vei! Bare dobbeltklikke dem for å oppgradere. Hmm, funker ikke her, er det bare for visse type parker? Jeg testet på en "Stor park med gangsti", dobbeltklikket på denne, men det skjedde ikke noe. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Og så kommer jeg med 5 basic, 3 high schools, 2 community og 1 universitet. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hmm, funker ikke her, er det bare for visse type parker? Jeg testet på en "Stor park med gangsti", dobbeltklikket på denne, men det skjedde ikke noe. Vet ikke. Jeg testet det på en stor Plaza. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 lol! Simmene i utdanningsbyen min liker å resirkulere, visst... er bare 18k folk i byen men de resirkulerer en halv last med plastikk, halv last med alloy, og halv last med metall per døgn. Resirkuleringssenteret koster 1700$ i timen å drifte. Men prisen på plast alloy og metall er 12k, 48k og 29k Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Takker for tips! Men ingen måte å fjerne kloakken fra rørene eller noe sånt? Får vente til jeg får oppgradert slik at jeg kan bygge et bedre kloakkanlegg da. hvis du har mulighet, prøv å ordne kloakkrenseanlegget, så slipper du forurensning i tillegg, + evig vann hvis du bygger kloakkanlegg + vann atmed hverandre! Lenke til kommentar
dup Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hva er den "peneste" måten å tjene penger på? Etter å ha bygd typisk spesialbyer med olje etc, som ikke ser ut til slutt, så bygger jeg nå en by hvor design er i fokus. Den begynner å se bra ut, men litt usikker på hva jeg skal gjøre for å tjene litt. Tjener jo en brøkdel av hva jeg gjorde med bensin etc. Er turisme kanskje noe å satse på?Ser jo i alle fall pent ut. Men er det noe å hente her? Har planlagt et stadion langs sjøen.. blir vakkert! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Rockpapershotgun lira av seg et heftig stykke, er en del gode kommentarer også. http://www.rockpapershotgun.com/2013/03/11/simcity-is-inherently-broken-lets-not-let-this-go/ 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hvis du er småkjip, som meg, og desperat etter penger, så virker det som om det lønner seg voldsomt å slå av en del ting om kvelden og bare sette dem på igjen om morgenen. Særlig skoler og søppel/resirkulering som går på bare ett skift. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Savner litt bilder her inne, hvordan ser byene deres ut? 100k innbyggere ca. Industri til høyre med oilwell, commercial og boliger mer til venstre Endret 11. mars 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Du er EA fanboy?..jaja At du ikke evner å forstå at ikke alle designvalg i spillet nødvendigvis har noe med DRM å gjøre får stå for din regning. Men nok tid brukt på deg. /ignore 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 /ignore funker ikke på forumet. Det har ingen funksjon for / kommandoer. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 /ignore funker ikke på forumet. Det har ingen funksjon for / kommandoer. Det var en statement. Ikke en kommando. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Resirkulering er det som ser ut til å putte meg over kneika som gjør at jeg kan bygge smelting division. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Resirkulering er det som ser ut til å putte meg over kneika som gjør at jeg kan bygge smelting division. Bygg resirkuleringsverk, fjern plastic og bygg alloy på alle, det tjener du penger på, så lenge du klarer å få inn resirkulerbart materiale så klart Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 hmm. hva er det vi har laget for noe til nå montro? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Bygg resirkuleringsverk, fjern plastic og bygg alloy på alle, det tjener du penger på, så lenge du klarer å få inn resirkulerbart materiale så klart Høh? Så hvis du samler inn 10 tonn med recyclables og setter bare alloy reclaimer så får du 10 tonn alloy? Jeg trodde det var random / jevnt fordelt :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå