Aizen Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 petition to get offline modus https://www.change.org/petitions/electronic-arts-inc-remove-always-online-drm-from-simcity-and-future-games Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Det største problemet med trafikken er dette: Bilene kjører for sakte i forhold hvor fort tiden går. Når du har på "Turtle-speed" tar ett minutt i spillet ett sekund, mens bilene kjører vanlig. Endret 11. mars 2013 av RRhoads Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Fikk endelig til en bærekraftig by igår. Bygge sakte men sikkert er virkelig nøkkelen. Noen punkter jeg synes er viktig: - Skille beboelse og industri (for mye forurensing om disse mikses) - Boss og kloakk må være for seg selv langt unna bebyggelse. - Vann må være for seg selv unna bebyggelse. Simmer blir fort syke om vannet er skittent. - Den stadio-saken gir mye penger. Plasser den ved inngagen så har du fort 150k med jevne mellomrom i profitt. - Synes faktisk ikke kartet var for lite likevel når jeg fikk opp density med bra land value. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Stadion ved inngangen. Ble det mye kø på motorveien da? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hvis man bygger saaaaaaakte så går det bedre. Jeg bygde f.eks aldri Industri så lenge det var worker shortage, til tross for at den gule søyla sto i taket. Det går bra en liten stund, så begynner kabalen igjen. Jeg prøver fortsatt å finne en slags logikk for hvor mange boligsoner man trenger for å veie opp industrisoner, og/eller butikksoner. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Trafikksystemet er så mongo... jeg skjønner at det er basert på en algoritme, men den algoritmen er veldig mangelfull når så mange biler stopper ved hvert jævla veikryss, og alle bussene f.eks kjører rundt i ring ved de 8 nærmeste stasjonene istedet for å spre seg utover til de andre 20 hvor det står hundrevis av folk og venter. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Serverne bæsja på seg nå iallefall Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Stadion ved inngangen. Ble det mye kø på motorveien da? Nei, var ikke noe stress i og med jeg hadde den store veien. Har også bussstopp og streetcar stopp der. Er det mulig å flytte bygninger. Utrolig irriterende når en bygge recycle bygning så får man ikke plass til flere moduler. Kjip å skrape noe til 110k for å så flytte det en rute. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hvorfor bygger de ikke i høyden når det er boligmangel og jeg har high density roads? Samme gjelder industri, klager bare på for lite industri, men bygger ikke i høyden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 noen som har fått til å bygge noen av de store prosjektene? har satt opp en solfarm, men det skjer ikke noe, lastebilene kjører rundt med ressursene, men lever ikke noe på stedet, og alt bare fylles opp for lastebilene tømmes heller ikke når de kommer tilbake til byene. har også problemer med å dele resurser og penger mellom byene, ting forsvinner, men dukker ikke opp igjen... Lenke til kommentar
dup Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Jaaaaaa, det er så gøy å stå i kø hele kvelden for å spille simcity! Herregud for no forbanna drit... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Hvorfor bygger de ikke i høyden når det er boligmangel og jeg har high density roads? Samme gjelder industri, klager bare på for lite industri, men bygger ikke i høyden. Landverdien må være høyere. Bygg parker, det hjelper veldig. Synes for øvrig det er teit at det MÅ være trefeltsveier for at det kan bygges store bygninger. Endret 11. mars 2013 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Går det ikke ann å rase byer for å starte på nytt? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hvordan skal jeg plassere "Maxis godset"? Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hva i helvete er galt når jeg kobler vei til motorveien, men ikke får bygd en dritt pga det står at jeg IKKE er koblet til motorvei... Har revet veier og prøvd på nytt flere ganger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Går det ikke ann å rase byer for å starte på nytt? kan ødlegge hele regionen, men ikke enkelt byer. eller det går, men du må fram med bulldozeren! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hadde aldri trodd at vann skulle bli et problem. Her sliter jeg som bare det med vann :/ Prøver å importere, men skjer ikke noe når jeg trykker buy. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hva i helvete er galt når jeg kobler vei til motorveien, men ikke får bygd en dritt pga det står at jeg IKKE er koblet til motorvei... Har revet veier og prøvd på nytt flere ganger... Skru av pause i noen sekunder? Ellers er det nok et serverproblem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 SimCity serveren er opptatt. Supert Motherf*** Lenke til kommentar
per17 Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Så da var det faen meg kø på Eu west 6 også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå