Fedje Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Da var europe west 3 nede igjen, håper jeg ikke mistet altfor mye i fallet Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Trafikken inn til byen min nå står totalt... køen på motorveien går gjennom hele kartet med 16 byer så langt jeg kan se. Hvordan fikser jeg egentlig dette? Jeg kjører med både tog, buss, båt og trikk. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 kan det være at det bare har bugget seg? Prøv å slett en del av veien og bygg den opp igjen kanskje. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) EU West 3 down.. lurer på når han kommer opp igjen. Er det noe server status side? Ref sånn som blizzard har:) Endret 10. mars 2013 av Sylkvass Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvordan får man fancy bruer? Lenke til kommentar
Lotsj Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Et par spørsmål har kommet opp fra min del: Bygging av store prosjekter: Holder på å bygge en internasjonal flyplass i min private region. Hvordan sender man materialer? Jeg har kontroll over fire byer nå, der det produseres og resirkuleres både legering, metall og olje, men vet ikke hvordan jeg skal få sendt dette? Det ser ut som at en eller to av byene har begynt å sende materiell, men vet ikke hvordan jeg gjorde det. På noen timer med spilling har det også bare blitt sendt 90 av 2000 tonn med metall, hadde jo vært greit om det hadde gått litt raskere. Lurer også på om byen som skal sende olje vil fortsette å sende, samtidig som jeg spiller med byen som skal sende metall? Noen forslag? Spiller i sandkassemodus, men er det bare tre av byene man kan bruke dette på? Takk. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Det er et fjell, så det er veien ned fra fjellet. Det var litt sneaky screenshot:p Aha! Takk! Trodde et øyeblikk der at det var en mulighet til å lage en superhighway jeg hadde totalt oversett. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvordan får man fancy bruer? Bygg bro og oppgrader den. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Biter i det sure eplet og kjøper meg spillet. Hvor er det billigst? Skjønner at det er dyrt å kjøpe det fra EA (skjønn det den som vil). Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Fått university nå, men der må man starte et research project? Og får å starte det trenger man forskjellige skoler, som engineering osv, hvordan får man åpnet disse? står bare "educate more people..." Endret 10. mars 2013 av Armador Lenke til kommentar
dup Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Herlig, da er server-faenskapet i gang igjen! Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Biter i det sure eplet og kjøper meg spillet. Hvor er det billigst? Skjønner at det er dyrt å kjøpe det fra EA (skjønn det den som vil). http://www.simplygames.com/info/19843/SimCity--Limited-Edition-CD-Key-Download-PC Koster 300 kr, jeg bestilte nå for ca 1 time siden, fikk nettopp key Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Der ble jeg kastet ut av spillet for første gang denne helgen. Jaja... Lenke til kommentar
Greyish99 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Jepp, kastet ut, ikke for første gang, så kastet ut igjen, og kommer ikke inn. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 kjempebra at dem finner ut at dem skal gjøre div på eu sørverne på en søndagskveld da nesten ingen spiller. AAAAAAARGGGGGGGG Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Enda et spørsmål. Står sikkert et sted men orker ikke lese 160 sider... Har kun 32k innbyggere og det mases om mer, men hele byen er full nå, ikke plass til flere soner! Hva bør jeg gjøre? De bygger veldig lite i høyden, selv om land value er høy? Hva kan man gjøre for å få høyblokker? Lenke til kommentar
dup Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Er vel heller at nå er peak hour, søndag kveld. Serverne taklet ikke det ser det ut til, selv etter snart en uke etter release. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Hvordan får jeg shipped ut godsje jeg lagrer? finnes det ikke båt havn for det? og jeg er på en ganske stor region, er liksom 4 byer + 4 + 4, kan ikke alle jobbe sammen eller kun 4 om gangen? Endret 10. mars 2013 av Formula90 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvordan tar dere screenshot ingame? Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 trykk på Hvordan tar dere screenshot ingame? trykk på C. eller V for å filme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå