aagmed Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Anyone? Om den er satt til bruk lokalt så må du jo ha produksjonsteder for dette i byen din. Om ikke så skal den stå på import slik at du kjøper råmaterialene du trenger. Om du har riktig innstilinger her og det ikke kommer frem mangler du enten leveringsbiler på produksjonstedene eller fabrikken eller så er det rett og slett et trafikkproblem slik at disse bilene ikke kommer frem. Tror ikke det er en bug da jeg har hatt fungerende prosessor produksjon hvor jeg produserte alloy fra resirkulering og plastic fra biprodukt av fuel produksjon fra råollje. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Det siste nå er at de har lagt til antall servere. Nå skal de oppgradere alle serverne sine sånn at de ikke er fulle hele tiden... Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Sukk... EU West 5 skal da tydeligvis ikke funke... ALLE andre serverene kommer jeg inn på... men ikke der jeg har bygd med noen venner... fml... Lenke til kommentar
RobinV92 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvor anbefales det å kjøpe spillet? Helst ikke som nedlasting. Vil ha cd'en. Så at Elkjøp har det til 399,-. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 innbyggerne mine klager alltid på bakterier. hva skal jeg gjøre? jeg har 2 kloakksystemer og det er ganske liten by... Lenke til kommentar
Jompus Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Om den er satt til bruk lokalt så må du jo ha produksjonsteder for dette i byen din. Om ikke så skal den stå på import slik at du kjøper råmaterialene du trenger. Om du har riktig innstilinger her og det ikke kommer frem mangler du enten leveringsbiler på produksjonstedene eller fabrikken eller så er det rett og slett et trafikkproblem slik at disse bilene ikke kommer frem. Tror ikke det er en bug da jeg har hatt fungerende prosessor produksjon hvor jeg produserte alloy fra resirkulering og plastic fra biprodukt av fuel produksjon fra råollje. Det produseres på resirkuleringssenteret og jeg har definitivt råmaterialerene jeg trenger i handelssenteret. Avenyen som kobler de sammen er nærmest trafikkfri. Jeg har sett meg nødt til å eksportere alle råmaterialene jeg produserer, fordi prosessorfabrikken rett og slett nekter å ta i mot materialene. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 innbyggerne mine klager alltid på bakterier. hva skal jeg gjøre? jeg har 2 kloakksystemer og det er ganske liten by... Se på forurensingskartet ditt. Bakterer = forurensing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 innbyggerne mine klager alltid på bakterier. hva skal jeg gjøre? jeg har 2 kloakksystemer og det er ganske liten by... se på kartet hvor du har bakke forurensing og bygg trær der for å få sugd opp denne. spesielt viktig hvis du har fjernet en kloakkstasjon. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 se på kartet hvor du har bakke forurensing og bygg trær der for å få sugd opp denne. spesielt viktig hvis du har fjernet en kloakkstasjon. det er kun ved industriområdet at det er bakkeforurensing. skal jeg plassere trær der? trær = parker? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 det er kun ved industriområdet at det er bakkeforurensing. skal jeg plassere trær der? trær = parker? Du kan plante trær. Finnes i "nature"-kategorien under parker. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 det er kun ved industriområdet at det er bakkeforurensing. skal jeg plassere trær der? trær = parker? Hvilken vei blåser det? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvilken vei blåser det? jeg ser nå at det blåser forøvrig fra industriområdet og inn i byen. er det grunnen? http://i.imgur.com/yl4wzwX.jpg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Begynner ting å bli mer stabilt? Lenke til kommentar
Megalaks Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Er det noen som har en ledig plass til meg på Euro West 5? Eller noe annet for den saks skyld. Lei av å ikke ha nabobyer. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen som vet om det er en mulig å skifte språk i spillet uten å reinstallere? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Er det noen som har en ledig plass til meg på Euro West 5? Eller noe annet for den saks skyld. Lei av å ikke ha nabobyer. Ja, kan starte noe. Legg meg til på skype om du har. nst-exia Heter Pwatrick på origin. Endret 10. mars 2013 av Exxia Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Begynner ting å bli mer stabilt? Har ikke hatt problemer med CTD \ server utfall igår iallefall.. Skulle riktignok inn på en "Tilgjenglig" server nå, men må stå i denne populære 19min-køen. Fortsatt folk som spiller det mao. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen som sliter med at serverlisten ikke vil oppdateres? Tror min har hengt seg opp. Vi som spiller sammen har regioner på EU East 3 og West 3, men slik serverlistene våres ut: Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Går det ann å lage en industriell by med fokus på eksport av f eks olje eller kull også lage en utdanningsby slik at jeg får høyt utdannede arbeide til den industrielle byen? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen som vet om det er en mulig å skifte språk i spillet uten å reinstallere? Det sies at hvis du avslutter SimCity, går i Origin og endrer språk under innstillinger, restarter origin og spillet, så skal det være endret språk. Har ikke testet selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå