Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Begynner å bli ganske irritert nå, blitt kastet ut noen ganger og nå har det toppet seg. Serverlisten min vil ikke oppdatere seg, så jeg får ikke valgt servere som fungerer! Vil tro serverlisten fra nettsiden stemmer: Var det et nummer man kunne ringe for å få pengene tilbake? Endret 9. mars 2013 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Olja, blir jo brukt opp før en får tid til å bygge ut raffineri :/ Her er byen for øvrig: Endret 9. mars 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 De som vil spille, må gjerne adde meg. Skype: erlend.berg4 Origin: Gneb97 Lenke til kommentar
Jompus Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvordan får man sendt metall og plastikk til prosessorfabrikken? Bygget et handelssenter og la til lagringsplass for de, men det hjalp ikke. Handelssenteret er også satt til "bruk lokalt" Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 kom en ny pacth nå, hva gjør den? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Bare et tips. Søppelfylling. Bruk bulldoseren på fyllinga, så kan du lage ny fylling gratis. Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hø? Forsvinner vannet etter hvert som man bruker vannpumpene? Eller har jeg blingsa helt og greid å sette pumpa akkurat på flekken der det var mindre vann? Lenke til kommentar
Jompus Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hø? Forsvinner vannet etter hvert som man bruker vannpumpene? Eller har jeg blingsa helt og greid å sette pumpa akkurat på flekken der det var mindre vann? Det forsvinner ja. Skal visstnok fylles på nytt av regn, men det har ikke jeg sett noe til enda. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ja, men aner ikke hva regionen heter eller hva server jeg spiller på nå Edit. Legg ut nick/brukernavn så kan jeg legge til på min region Nicket mitt er The-Vikinglord (ja jeg vet, litt cheesy). Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det forsvinner ja. Skal visstnok fylles på nytt av regn, men det har ikke jeg sett noe til enda. Jøss, det var merkelig. Nei, ser ikke akkurat som om det har blitt noe påfyll. Men hvordan takler man vannbehovet da? Man kan jo ikke drive å flytte vannpumpene rundt i byen hele tiden vel? Kan vel umulig være meningen. Eller hvordan gjør dere erfarne det? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 mitt nick er mysticon på origin. Legg meg til vist noen har en ledig plass i en region (server spiller ingen rolle). Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Vil gjerne være med i en eller annen norsk region selv.. add meg gjerne: Pizzafylla Har lagt deg til = D hadde akkurat heftig jordskjelv i ene byen, så står sikkert litt røyk fra den ; ) Lenke til kommentar
per17 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Funker det ikke å sende pengegaver? sende noen hundretusen til min andre by, men kom ingen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Har ikke hatt noe problemer selv å sende penger. Men er så mye som ikke virker som det skal for tiden.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jesus byen postet oppe her er jo liten. Er det virkelig så stor du kan få dem? Ser jo ut som en bitteliten by i en bygd på landet, ikke en storby. Men, er vell for at dem skal kunne selge "metropolian™" dlc. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvis noen har plass i en region, legg meg til da nick: krisstian91 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Olja, blir jo brukt opp før en får tid til å bygge ut raffineri :/ Jepp... prisen på olje er også så lav at for å bygge HQ & raffineri trenger du 30 pumper. Det er helt meningsløst å raffinere noe som helst nå Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Funker det ikke å sende pengegaver? sende noen hundretusen til min andre by, men kom ingen. tar en stund før det kommer, tok ca 30 min når jeg sente penger Lenke til kommentar
RobinV92 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei, tenker å kanskje kjøpe spillet på mandag, men har noen spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Hvordan er stabiliteten nå? Og jeg har skjønt at man må være på nett for å spille men må man spille online mot andre eller kan man spille en slags singel player alene? Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei, tenker å kanskje kjøpe spillet på mandag, men har noen spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Hvordan er stabiliteten nå? Og jeg har skjønt at man må være på nett for å spille men må man spille online mot andre eller kan man spille en slags singel player alene? Takk for hjelpa! Jeg har ikke hatt noe form for problemer siden jeg kjøpte det igår = ) funker veldig bra = ) Man MÅ være tilkoblet nett for å kunne spille i det store å det hele... å man kan spille alene eller med andre på en region = ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå