Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Begynner å bli ganske irritert nå, blitt kastet ut noen ganger og nå har det toppet seg. Serverlisten min vil ikke oppdatere seg,

så jeg får ikke valgt servere som fungerer!

Vil tro serverlisten fra nettsiden stemmer:

post-22560-0-52165000-1362865903_thumb.jpg

post-22560-0-06591600-1362865903_thumb.jpg

Var det et nummer man kunne ringe for å få pengene tilbake?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hø? Forsvinner vannet etter hvert som man bruker vannpumpene? Eller har jeg blingsa helt og greid å sette pumpa akkurat på flekken der det var mindre vann? :)

Det forsvinner ja. Skal visstnok fylles på nytt av regn, men det har ikke jeg sett noe til enda.

Lenke til kommentar

Det forsvinner ja. Skal visstnok fylles på nytt av regn, men det har ikke jeg sett noe til enda.

Jøss, det var merkelig. Nei, ser ikke akkurat som om det har blitt noe påfyll. Men hvordan takler man vannbehovet da? Man kan jo ikke drive å flytte vannpumpene rundt i byen hele tiden vel? Kan vel umulig være meningen. Eller hvordan gjør dere erfarne det? :)

Lenke til kommentar

Hei, tenker å kanskje kjøpe spillet på mandag, men har noen spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Hvordan er stabiliteten nå? Og jeg har skjønt at man må være på nett for å spille men må man spille online mot andre eller kan man spille en slags singel player alene? :) Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar

Hei, tenker å kanskje kjøpe spillet på mandag, men har noen spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Hvordan er stabiliteten nå? Og jeg har skjønt at man må være på nett for å spille men må man spille online mot andre eller kan man spille en slags singel player alene? :) Takk for hjelpa!

Jeg har ikke hatt noe form for problemer siden jeg kjøpte det igår = ) funker veldig bra = ) Man MÅ være tilkoblet nett for å kunne spille i det store å det hele... å man kan spille alene eller med andre på en region = )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...