Kontorstol Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Fortsatt ingen som vil starte en region med meg? Jeg er med om 2-3 timer. Endret 9. mars 2013 av Kontorstol Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Du må gjerne joine min. -Vetle666 Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Bare å adde meg også! Jeg er ganske så noob, så vær forberedt! Skype: andyskj Origin: Skjoldal Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Smål og meg har laget en region nå. Bare å henge seg på, afaik Skjer på Eu-Vest Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg angrer så jævlig på at jeg kjøpte Limited Edition. De maser og maser om Maxisman og Dr. Vu hele tiden og det er ikke mulig å bli kvitt de boblene! Jeg vil ikke ha de i byen min! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 velg questene, og så drit i dem. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Folkens... hvordan får dere til oljeraffineri? Med 10 oljepumper (altså én fullt oppgradert drillstasjon) så får jeg 54k profitt. For å få 160k må jeg da ha x3? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ikke det at Maxisman og Dr Vu har så inmari mye å tilby i utgangspunktet. Dem fulgte med DeLuxe Edition som jeg kjøpte, men syntes ikke noen av dem gjorde så mye annet av seg annet enn at det var litt humor i starten. Men noe jeg derimot lo godt av var da jeg så det her: (tok bilde med tlf for å sende til en kompis på MMS, glemte å ta SS ingame) Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Mulig jeg tar feil her, men etter hva jeg forstår så er det nye Sim City det første spillet i serien som ikke opererer med opp og ned grafer for RCI? Har eksperimentert en god del med RCI og tror at en stor del av problemet ligger akkurat i det at de bare opererer med en verdi i grafen. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvordan får jeg folk til å joine regionen min? og hvordan joiner jeg andre? alle regionen når jeg trykker på join game så er jo alle plassene tatt Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) velg questene, og så drit i dem. Been there, done that. Det spretter opp igjen 5 minutter etterpå likevel. Endret 9. mars 2013 av johanf Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvordan får jeg folk til å joine regionen min? og hvordan joiner jeg andre? alle regionen når jeg trykker på join game så er jo alle plassene tatt Jeg sliter med det samme sjæl! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Folkens... hvordan får dere til oljeraffineri? Med 10 oljepumper (altså én fullt oppgradert drillstasjon) så får jeg 54k profitt. For å få 160k må jeg da ha x3? Noen som vet? Må jeg virkelig ha 30 oljepumper eller bygge hauger med trade depots og selge alt på samme tid for å nå målet? Er det like greit å bare gi opp raffineri osv.? Skjønner ikke hvorfor Maxis gjorde commodities globale og lar prisen variere... det er poengløst og til hindring for gameplay. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Linken har blitt lagt ut et par ganger i denne tråden allerede. Dessute står det "A game" og ikke "Any game", så det blir neppe noe stort å rope hurra for Var det samme som skjedde etter flere uker med swtor problemer og tømte kontoen min for peng. Kunne velge et origin spill, jeg sa Mass effect 3 men det gikk ikke. Hva med et sims spill? Siden har EA ikke sett noe til meg. Sverget høyt og lavt at jeg ALDRI skulle bruke EA/origin igjen men her er jeg:( Skuffet over meg selv! Lenke til kommentar
rockworld Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Vil gjerne være med i en eller annen norsk region selv.. add meg gjerne: Pizzafylla Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Skaffet meg det i går. Noen som har en ledig plass? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Ja, men aner ikke hva regionen heter eller hva server jeg spiller på nå Edit. Legg ut nick/brukernavn så kan jeg legge til på min region Endret 9. mars 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Er det noen som er interessert i å danne en region med meg? Skype: petter.dragland Origin: iRavi Endret 9. mars 2013 av iRavi Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Er med jeg iRavi Legg meg til på Skype, så tar vi det derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå