Realzi Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 http://kotaku.com/5989630/ea-will-give-a-free-pc-game-to-anyone-who-bought-simcity Ja da er det bare for dere som har kjøpt spillet og begynne og se hvilket spill dere vil ha fra Origin ^^ Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Linken har blitt lagt ut et par ganger i denne tråden allerede. Dessute står det "A game" og ikke "Any game", så det blir neppe noe stort å rope hurra for Lenke til kommentar
Syv Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Løsningen om at regionene ikke er på alle serverne er etter mitt skjønn helt tragisk, og noe av det værste med hele spillet. Hvordan kan serverne avlaste hverandre når alle vil inn på den serveren der de hadde sin region? Nei, jeg liker at jeg kan spille samme region flere ganger. Ville vært noe drit om jeg måtte kjøpe spillet på nytt eller bulldoze byene mine for å spille samme kart flere ganger. Tror de faktisk hadde planer om det du sier i utgangspunktet, men de endret på det. Lenke til kommentar
Megalaks Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hm, vet ikke helt hvordan det funker, men jeg starta akkurat en ny region med 16 slots på Europa Vest 5. Regionen heter Lille Norge. Bli med den som vil =) Lenke til kommentar
Syv Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 http://kotaku.com/59...-bought-simcity Ja da er det bare for dere som har kjøpt spillet og begynne og se hvilket spill dere vil ha fra Origin ^^ Ja, så lenge vi slipper medal of honor warfighter Får håpe vi faktisk kan velge et... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Haha, alle får MoH Warfigther gratis. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ny patch: http://answers.ea.co.../694284#U694284 Og det ble sagt av enkelte at en stor del av simuleringen skulle gjøres server-side. Det viser seg at de klarer ikke engang gjøre det lille det faktisk skulle (logins, saves og handel mellom byene), langt mindre prosessere det som skjer innad i hver enkelt by. Og nå kutter de stadig funksjonalitet. Saves gjøres også lokalt og synkroniseres med skyen. Da er det sannelig ikke rare greiene igjen. Handel kunne lett gjøres peer-to-peer, og da står vi igjen med logins – altså ren DRM og ikke noe annet. Noen har tatt seg vann over hodet, ja. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Haha, alle får MoH Warfigther gratis. Det værste er at for EA ville det nesten vært en vinn-vinn tap situasjon da de kan rapportere driten som mer tilgjengelig i markedet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Høyere tetthet gir vel bare fler innbyggere - du må ha innbyggere som passer til jobbene dine. Om det er medium wealth jobber som er ledige, kanskje du trenger fler medium wealth innbyggere? MERK: Det er ikke det samme som "medium" veier. Vel er flest low wealth jobber, og om jeg ikke har sett feil, så skal jeg ha nok av low wealth innbyggere. Dog litt usikker på hvor jeg kan få en oversikt over hvor mange av disse 45000 innbyggerne er low, medium eller high wealth innbyggere? Vet bare at av disse 45000 innbyggerne, har jeg til sammen 5000 workers, 4800 er low wealth og 200 er medium wealth, ingen high wealth enda. På en annen side, så har jeg ikke helt forstått hva som gjør at en innbygger er enten low, medium eller high wealth, men mener veiene og diverse bygninger rundt husene har en innvirkning på det? Lenke til kommentar
Syv Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Ny patch: http://answers.ea.co.../694284#U694284 Og det ble sagt av enkelte at en stor del av simuleringen skulle gjøres server-side. Det viser seg at de klarer ikke engang gjøre det lille det faktisk skulle (logins, saves og handel mellom byene), langt mindre prosessere det som skjer innad i hver enkelt by. Og nå kutter de stadig funksjonalitet. Saves gjøres også lokalt og synkroniseres med skyen. Da er det sannelig ikke rare greiene igjen. Handel kunne lett gjøres peer-to-peer, og da står vi igjen med logins – altså ren DRM og ikke noe annet. Noen har tatt seg vann over hodet, ja. Hvor står det at de kutter server-funksjonalitet? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Fikk voldsomt med penger av olje til slutt. har over 700k, men kun ca 8k i profit hver time. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Fikk voldsomt med penger av olje til slutt. har over 700k, men kun ca 8k i profit hver time. Det som blir solgt på trading kommer ikke opp som times inntekt. Har selv en by der jeg går 15 000 i minus hver time, men lever i sus og dus pga trading Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Er det noen som vet om grunnvannet kommer igjen?? Har bygd atomkraftverk og det sluker vann i byen min som har 250k innbyggere, og en stor pumpe har allerede gått tom Samme problem som deg. Har måtte rive flere høyblokker for å lage nytt vannpumpeanlegg. det er helt tragiskk. har mekka en nabo by nå som skal foksuere kun på vann, for å selge til main byen min. tragiske greier. BYENE ER ALT FOR SMÅ, drive å zone frem og tilake er jo drit døvt.. byene ikke ut som byer, det ser ut som byginger på en firkanta flat flekk. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Noen som spiller på Europa Vest 5? Er relativt fresh når det kommer til SimCity, så hadde vært kjekt å spilt med noen. Er Pwatrick på origin. Bare å legge meg til. Endret 9. mars 2013 av Exxia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Kjekt med noen bilder i stedet for kun klaging. Lite trafikk her, men litt for mange busser etter naboen min fjernet sin bussterminal og bussene har bosatt seg i byen min. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Kanskje blitt svart på før. Men jeg har et par games på euro west 1, forsvinner disse hvis jeg starter et nytt på f.eks euro west 4? Lenke til kommentar
Gneb Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Japp, det gjør de, du må også ta tutorialen på nytt. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Sikkert spurt om latterlig mange ganger før, men hvor er det billigst å kjøpe dette? Er utsolgt på Direct2play, og da lurer jeg på om det er GreenManGaming som er billigst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå