omnomnomnivore Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Nå har EA gått ut til alle store nettsider og bedt dem fjerne reklame for SimCity. Temmelig stort move. http://www.polygon.c...iliates-to-stop Luksusproblem. Solgt for mange enheter. De burde begrenset opplaget slik f.eks Arena/Guild Wars 2 gjorde. Men fint at DRM kommer tilbake og biter dem i rumpa... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg føler at hjerneceller døde når jeg leste hva EA fyren sa her.http://www.destructo...n--248186.phtml Haha, skulle akkurat quote den selv. Fy faen for en ufyselig holdning til det hele. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det blir liksom litt for enkelt. Egentlig ikke, for hvem andre enn EA er skylden i at ting ikke er på stell her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 noen som i det hele tatt kommer inn på europa vest 1? de få gangene jeg faktisk får starta opp spillet på den serveren så kommer jeg ikke lenger enn ea logoen før det fucker seg opp. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Spilte akkurat i 3 timer og hadde fått i gang en ganske stor by med god økonomi, men jeg hadde ikke forbindelse med serveren når jeg avsluttet spillet, så ALT forsvant. Må til og med ta tutorialen på nytt. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Spilt i 5 timer nå, 112 tusen innbyggere og starter å bli "ferdig" med den byen. Serveren har ikke hvert annet enn stabilt og lagret alle gangene jeg har koblet fra/til. Virkelig forbedringer fra igår! Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg føler at hjerneceller døde når jeg leste hva EA fyren sa her. http://www.destructo...n--248186.phtml Fy faen så provoserende!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 hmm, kollektivt søksmål mot ea for å ikke levert varen sin? hvor mange dager tok det diablo 3 å bli spillbart? 2-3? nå er vi i det 4 døgnet og det fungerer fremdeles ikke... Lenke til kommentar
Krigart69 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Diablo 3 var for meg spilbart etter 1 dag. Dette grenser til det sinsyke. Forsetter fremdeles med CitiesXL til alt er ordnet opp i fra EA's sin side. Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Trist å lese om folk som bryr seg, men som får det hele ødelagt av sjefene sine Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 For meg har SimCity hvert spillbart siden 4 mars. Bare fordi du opplever/ikke opplever problemer betyr ikke det at de er intet-eksisterende. Lenke til kommentar
Megalaks Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Forbanna dritt! Jeg var inne i en time eller to, før en eller annen spill-rådgiver skulle lære meg å "ta over andre byer i regionen". Det likte ikke servertrollet, så det ble bestemt at jeg skulle kastes ut av spillet. 20 minutter i kø for å forsøke å koble til igjen. PS: hva er greia med at serverne står som grønn/tilgjengelig, men likevel må man stå i kø i 20 minutter? Endret 9. mars 2013 av Megalaks Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Faen altså.. Hva skjer med at en ingenting vil fungere 01:49 på kvelden? Dama skjønner ingenting av at vi ikke kan claime noe som helst... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det funker ikke i Norge midt på natta? Genius. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Diablo 3 var for meg spilbart etter 1 dag. Dette grenser til det sinsyke. Forsetter fremdeles med CitiesXL til alt er ordnet opp i fra EA's sin side. Kan si det rett ut at du spilte ikke D3 når det kom ut. Faktisk, 2 uker etter diablo3 release så gikk servere ned og error 37 og andre errors kom hele tiden. Nei nei, SimCity er so far... barnemat forhold til D3. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Allikevel ble Diablo 3 et av de mest bestselgende spillene gjennom tidene, og tipper Sim City går samme veien. Det er åpenbart veldig altfor mange som har forhåndsbestilt disse spillene, og da er man fucked, uansett hvor ustabile serverne er. Lenke til kommentar
Krigart69 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Kan si det rett ut at du spilte ikke D3 når det kom ut. Faktisk, 2 uker etter diablo3 release så gikk servere ned og error 37 og andre errors kom hele tiden. Nei nei, SimCity er so far... barnemat forhold til D3. Da vet jeg ikke hva du gjorde galt, for jeg spilte D3 relativt mye bedre enn SC. Og det før det hadde gått 24 timer. Endret 9. mars 2013 av Krigart69 Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hva skal jeg gjøre når jeg har maxet ut på all plass og fremdeles har enorm boligforespørsel i alle prisklassene? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg gir det til onsdag neste uke. Om serverproblemene ikke er fikset til da, så blir det null kjøp fra meg uansett, (skeptisk i utgangspunktet mtp DLC og sjansen for å måtte betale for større byer). Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 hmm, kollektivt søksmål mot ea for å ikke levert varen sin? hvor mange dager tok det diablo 3 å bli spillbart? 2-3? nå er vi i det 4 døgnet og det fungerer fremdeles ikke... vel du kan ikke kjøre et kollektiv søksmål mot ea, det har de sikret seg mot i terms of servicen til EA origins som du takket ja til når du installerte softwaren og lagde en konto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå