omnomnomnivore Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Har ingen erfaring med Win 8, men driverne er vel samme for Win 8 som Win 7? Eller er det ny DirectX versjon osv. ? SimCity bruker vel DX11? Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Det er nok det samme, ja. Prøvde å innstallere Dishonored, og der var flyten slik jeg opplevde den i Windows 7. Får bare anta problemet ligger i selve Simcity, med mindre det er meningen det skal være slik. Virket bare så utrolig rart å falle ned 180 fps ved å justere opp en enkel innstilling. Endret 8. mars 2013 av Fredelig Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg prøver igjen, selv om det ser ut som det kun er meg alene som har dette problemet: Når jeg først kommer inn og får spilt så går det ikke mange sekundene før spillet fryser og skjermen blinker og det virker som man kommer tilbake til Windows et øyeblikk. Så kommer man tilbake og alt er normalt noen sekunder. Så skjer det samme igjen. Når dette skjer tredje eller fjerde gangen fryser hele PCen og jeg må starte opp på nytt ved å trykke på restart-knappen på selve PCen. Dette har skjedd hver gang jeg har klart å komme meg forbi alle serverproblemene. Vifta på PCen bråker ekstra med en gang jeg får startet nytt spill og ved en anledning fikk jeg også en bluescreen med noe om fysisk minnedump eller noe. Jeg får altså rett og slett aldri brukt spillet. Første gangen jeg starter opp (eller når jeg har tømt user-mappen til Origio) kommer denne feilmeldingen: http://bildr.no/view/1410410. Som dere kan se så har jeg prøvd å oppdatere driveren til skjermkortet, men får bare beskjed om at den er oppdatert. Systemkravene til spillet er oppfylt, så hvorfor i all verden går det ikke an å spille spillet da? *Kjempefrustrert* Du har ikke Ivy Bridge chipset, og har aktivert skjermer på hovedkortet i BIOS? Prøvde å aktivere dette da jeg satte opp maskinen for første gang, men det ble bare krasj av det. Lenke til kommentar
BirdyMacGregor Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 NÅ er det like før total klikk her. Får dere til å invitere venner til regionen deres? Vi er tre stykker nå som prøver å komme inn i en egen region, men det går jo f**n ikke. Enda den IKKE blir satt til privat får vi beskjed om at vi må være invitert. Tips? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 NÅ er det like før total klikk her. Får dere til å invitere venner til regionen deres? Vi er tre stykker nå som prøver å komme inn i en egen region, men det går jo f**n ikke. Enda den IKKE blir satt til privat får vi beskjed om at vi må være invitert. Tips? Å vente.... For meg tok det et par timer før jeg fikk sendt inviten, så et par timer før vedkommende fikk den. SLeit med å legge til i venelisten og... Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 om man sender en volunteer brannbil, søppelbil etc til en naboby, får man da en mindre i sin egen by? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Er ikke sikker, men tror ikke det skal bli noe mindre i din egen by. Mener å ha lest det i tutorialen i alle fall. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jeg gikk ut av spillet en tur. Kom rett inn på Europa West 1 uten noe tull. Noen som fikk med seg at de linket til denne tråden på forsiden av vg.no i dag forresten? Edit: JINX. Får ikke lastet byen Endret 8. mars 2013 av monzilla Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg gikk ut av spillet en tur. Kom rett inn på Europa West 1 uten noe tull. Noen som fikk med seg at de linket til denne tråden på forsiden av vg.no i dag forresten? Edit: JINX. Får ikke lastet byen Det er Gamer.no artikkelen er ifra. Gamer.no som linket til denne artikkelen. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det er hvertfall NOEN som tar ansvar og er ærlige og det gir meg håp og trøst i disse håpløse servertider, og det er ikke EA men Maxis. @oceanquigley 2 hrs Believe me, I know. This has been a fiasco. @oceanquigley 4 hrs My apologies, this is a fiasco. Did you try one of the other servers? Ocean er en sympatisk fyr. 2 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Ja. Han er svarer på twitrene til folk, ihvertfall så langt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Destructoid eneste som har gitt spillet fornuftig karakter. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg føler at hjerneceller døde når jeg leste hva EA fyren sa her. http://www.destructoid.com/ea-simcity-s-broken-because-it-s-just-too-much-fun--248186.phtml Lenke til kommentar
Syv Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg føler at hjerneceller døde når jeg leste hva EA fyren sa her. http://www.destructo...n--248186.phtml Vel, fikk 3 timer søvn før jobb i dag etter å ha spilt hele natta - når jeg først kom inn... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Glemmer helt å spise når jeg spiller dette spillet. Måtte stikke en tur på butikken. Klarte å glemme å sette på pause.. Kom hjem, 400000 rikere.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Ocean er en sympatisk fyr. Helt klart. Jeg har stilt ham to spørsmål på twitter. Hver gang svarte han innen 5 minutter. Jeg tror han liker spillet sitt. Skal dog sies at han jobber for Maxis. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Bare ikke bruk alt på en gang. Da blir det kaos. Stol på meg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Får fortsatt ikke komme inn noen plass. Dette begynner å bli en parodi. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Og vips, der tror jeg superbyen min var vekke. Det var da som faen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Serverne nede hos dere...? Pokker altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå