Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok det samme, ja. Prøvde å innstallere Dishonored, og der var flyten slik jeg opplevde den i Windows 7. Får bare anta problemet ligger i selve Simcity, med mindre det er meningen det skal være slik. Virket bare så utrolig rart å falle ned 180 fps ved å justere opp en enkel innstilling.

Endret av Fredelig
Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen, selv om det ser ut som det kun er meg alene som har dette problemet:

Når jeg først kommer inn og får spilt så går det ikke mange sekundene før spillet fryser og skjermen blinker og det virker som man kommer tilbake til Windows et øyeblikk. Så kommer man tilbake og alt er normalt noen sekunder. Så skjer det samme igjen. Når dette skjer tredje eller fjerde gangen fryser hele PCen og jeg må starte opp på nytt ved å trykke på restart-knappen på selve PCen.

Dette har skjedd hver gang jeg har klart å komme meg forbi alle serverproblemene. Vifta på PCen bråker ekstra med en gang jeg får startet nytt spill og ved en anledning fikk jeg også en bluescreen med noe om fysisk minnedump eller noe.

Jeg får altså rett og slett aldri brukt spillet. Første gangen jeg starter opp (eller når jeg har tømt user-mappen til Origio) kommer denne feilmeldingen: http://bildr.no/view/1410410. Som dere kan se så har jeg prøvd å oppdatere driveren til skjermkortet, men får bare beskjed om at den er oppdatert.

Systemkravene til spillet er oppfylt, så hvorfor i all verden går det ikke an å spille spillet da?

*Kjempefrustrert*

Du har ikke Ivy Bridge chipset, og har aktivert skjermer på hovedkortet i BIOS? Prøvde å aktivere dette da jeg satte opp maskinen for første gang, men det ble bare krasj av det.

Lenke til kommentar

NÅ er det like før total klikk her.

Får dere til å invitere venner til regionen deres?

Vi er tre stykker nå som prøver å komme inn i en egen region, men det går jo f**n ikke.

Enda den IKKE blir satt til privat får vi beskjed om at vi må være invitert.

Tips?

Lenke til kommentar

NÅ er det like før total klikk her.

Får dere til å invitere venner til regionen deres?

Vi er tre stykker nå som prøver å komme inn i en egen region, men det går jo f**n ikke.

Enda den IKKE blir satt til privat får vi beskjed om at vi må være invitert.

Tips?

Å vente.... For meg tok det et par timer før jeg fikk sendt inviten, så et par timer før vedkommende fikk den. SLeit med å legge til i venelisten og...

Lenke til kommentar

Jeg gikk ut av spillet en tur. Kom rett inn på Europa West 1 uten noe tull.

Noen som fikk med seg at de linket til denne tråden på forsiden av vg.no i dag forresten? :D

Edit: JINX. Får ikke lastet byen

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Jeg gikk ut av spillet en tur. Kom rett inn på Europa West 1 uten noe tull.

Noen som fikk med seg at de linket til denne tråden på forsiden av vg.no i dag forresten? :D

Edit: JINX. Får ikke lastet byen

Det er Gamer.no artikkelen er ifra. Gamer.no som linket til denne artikkelen. ;)

Lenke til kommentar

Det er hvertfall NOEN som tar ansvar og er ærlige og det gir meg håp og trøst i disse håpløse servertider, og det er ikke EA men Maxis.

@oceanquigley 2 hrs

Believe me, I know. This has been a fiasco.

@oceanquigley 4 hrs

My apologies, this is a fiasco. Did you try one of the other servers?

Ocean er en sympatisk fyr.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...