Adrianski Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Fungerer spillet fint til dere nå? Tør ikke ta sjansen på å kjøpe før jeg vet at det fungerer. Kommer dere, dere inn på spillet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jepp, kommer inn hver gang nå. Hvis jeg starter en ny by er det et uorganisert kaos etter 20 minutter fordi jeg adder ting de ber om etterhvert som popups kommer opp. Hmm...hvordan skal jeg spille dette skikkelig. Endret 8. mars 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Vanskelig spill? Gi opp? Nonsense. Krever jo bare litt logisk tenking og planlegging. Finnes sikkert en god del guider på nettet også. Det hjelper ikke akuratt med logisk tenking, når konsentrasjonen min er på bånn. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Får server nede hele tiden jeg, selv på EU west 4.. Lenke til kommentar
Adrianski Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Til alle dere der spillet fungerer: Skriv det inn på http://www.metacritic.com/game/pc/simcity/user-reviews?sort-by=date&num_items=100 så anmeldelsene blir litt bedre! Kjøper det om den har kommet til en 6'er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Frustrerende med at faktiske gameplay-spørsmål i denne tråden drukner i "kommer ikke inn"-posts..tror det trengs en egen tråd for server-problemer, ellers blir denne fort ubrukelig. Endret 8. mars 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Spiller dere sandbox eller vanlig? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Virker som problemene er tilbake nå... :s (Håper det bare er masse-oppdateringer av serverene, men tviler) Spiller dere sandbox eller vanlig? Vanlig Hadde en stakkar "godzilla" løpene rundt i stad Lenke til kommentar
Adrianski Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Flere som er pålogget nå, sikkert. Noen som vil lage en bug-tråd for Simcity? Endret 8. mars 2013 av Adrianski Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Til alle dere der spillet fungerer: Skriv det inn på http://www.metacriti...e&num_items=100 så anmeldelsene blir litt bedre! Kjøper det om den har kommet til en 6'er. Karakteren kommer til å koste EA millioner. Foreløpig er det vel egentlig fortjent, med en så elendig lansering. Om du venter på at spillet skal gå over 6, må du nok vente lenge. Diablo III er fortsatt nede på ca 4. Endret 8. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Flere som er pålogget nå, sikkert. Ja, men serverene står som "opptatt".. Da er det nok noe dem sliter med.. Var inne å spilte og mista forbindelsen helt i 10 min før jeg ble kasta ut.. Vil tro om det bare var mye folk ville jeg muligens fått tilbake forbindelsen, litt i alle fall. Det begynte også med 1 eller 2 servere og bare fortsatte til fler. Lenke til kommentar
imortn Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jeg har opprettet ny region og har selv to byer i den. Forsøkte å sende ressurser fra den ene byen til den andre, men kan ikke se å motta det i den andre byen. Skal det være slik? Feature eller bug? Endret: Skriveleif. Endret 8. mars 2013 av imortn Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Var ikke det jeg tenkte på, skulle vært diverse vanskelighetsgrader. Casual, Easy, Normal, Hard, Hardcore etc. Spillet er vanskelig hvis du kjører på med spesialisering før du har spart opp en del penger. Da blakker du deg som regel ganske fort. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Om noen er interessert i å starte en region eller lignende, legg meg gjerne til. Origin ID: Nitrius Endret 8. mars 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Spillet er vanskelig hvis du kjører på med spesialisering før du har spart opp en del penger. Da blakker du deg som regel ganske fort. Da så, da veit jeg det. Takk! Er netopp det jeg pleier. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Er "impossible" vanskelighetsgrad for å komme seg inn og spille ja. Var ikke det jeg tenkte på, skulle vært diverse vanskelighetsgrader. Casual, Easy, Normal, Hard, Hardcore etc. hmm.. var sikker på at det var det du mente, for synes ikke spillet er spesielt vanskelig. Hva er vanskelig da ? edit: leste innlegget ditt hvor du beskrev dette nå. Endret 8. mars 2013 av Balrog11 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Da så, da veit jeg det. Takk! Er netopp det jeg pleier. Det er viktig å bygge ut sakte mens man holder ett øye på hvor mye man tjener i timen. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Om noen er interessert i å starte en region eller lignende, legg meg gjerne til. Origin ID: Nitrius Done. Origin ID: HaakonN Syntes ikke spillet er så umulig om man begynner litt rolig. Å regulere tomter er gratis, og da er det lett å ta seg vann over hodet når innbyggertallet vokser dramatisk. Tenk økonomi og bærekraftighet, ikke nødvendigvis maks innbyggertall og hva innbyggere skriker etter til enhver tid. Endret 8. mars 2013 av HåkonN Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Kan også være lurt å starte i Sandbox mode for nybegynnere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå