Alt-Ctrl Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Er det mulig å lage rundkjøringer? Hvis ikke burde det komme i en utvidelse. Kjipt å måtte ha lyskryss over alt når rundkjøringer er ti ganger mer effektivt. 1 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Rundkjøringer har vel aldri vært mulig i SimCity (med unntak av NAM modden til SC4) så dette er nok ikke. Men muligheten for at det kommer i en DLC EA kan tjene penger på, er vel stor 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Er det mulig å lage rundkjøringer? Hvis ikke burde det komme i en utvidelse. Kjipt å måtte ha lyskryss over alt når rundkjøringer er ti ganger mer effektivt. Rundkjøringer burde vært med. Syntes de har bommet på simuleringen av trafikken. En by med 20 000 innbygere har ikke trafikkorker. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Kan vel lage din egen rundkjøring. Lag en liten sirkel Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Kan vel lage din egen rundkjøring. Lag en liten sirkel Hmm... interessant. Må prøves ut når jeg kommer meg hjem. Håper ting er *litt* mer stabilt i dag. Endret 8. mars 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Kan vel lage din egen rundkjøring. Lag en liten sirkel Det vil jo ikke bli en ekte rundkjøring. Kobler du til en vei til sirkelen vil det jo bli kryss inne i rundkjøringen. Lenke til kommentar
masterj Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det vil jo ikke bli en ekte rundkjøring. Kobler du til en vei til sirkelen vil det jo bli kryss inne i rundkjøringen. Lag heller en ordentlig firkant i ekte Carl-Berner stil ;-) 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Rundkjøringer burde vært med. Syntes de har bommet på simuleringen av trafikken. En by med 20 000 innbygere har ikke trafikkorker. Vet om flere norske byer med trafikkor, med det antallet innbyggere Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Holder på å laste ned spillet nå. Kjøpte det fra Greenmangaming. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Ting er ikke helt stabile, mister forbindelsen til server innimellom. Når man bygger noe stort så kan det være lurt å exit til main menu for å være sikker på at den lagrer endringene dine... Endret 8. mars 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 funker det å lage et spill med invite only, og så endre til public etterhvert? Lenke til kommentar
Greyish99 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg ga opp å spille sent i går kveld. jeg hadde håpet det skulle gå bedre i dag, men det første som møter meg er "SIMCITY-SERVEREN ER OPPTATT" Neste forsøk på å bli med: 18.00. Da blir det en kopp kaffe, så får vi se, men dette spillet setter tålmodigheten på prøve. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Tror feilen mange gjør, er å bruke den europeiske serveren. Jeg kom ikke inn noe sted før jeg valgte den amerikanske i går. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg logger meg rett på Europe West 1 hver gang nå. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg synes spillet hitill er råflott, men tror jeg kan bli lei såfremt det ikke finnes en måte å "vinne" måle seg mot de man spiller med. Jeg er veldig konkurransedrevet, så det hadde vært gøy med objectives av noe slag. Finnes leaderboards for en del ting dersom du ikke spiller Sandbox modus. Lenke til kommentar
Greyish99 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Da var du nok heldig, når jeg ville spille var det opptatt eller full på absolutt alle serverne, i timesvis. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Har logget meg på, på nytt tre ganger siste 1,5 timen pga. server connection lost, kommer rett inn hver gang. Kanskje fordi det er eneste stedet jeg har byer. Lenke til kommentar
Greyish99 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg logger meg rett på Europe West 1 hver gang nå. Jeg prøvde å logge meg på der hvor jeg har et par smy byer, det lille jeg fikk gjort i gårm og de er på Europa vest 2, har 8 minutter å vente så kanskje jeg kommer inn da, hvis ikke starter jeg fra scratch på en annen server, hvorsomhelst, bare jeg kan logge inn å spille Så får vi se hvor godt selve spillet er. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Så mye pepper som det spillet her får atm virker det mer som simshitty. Holder an med og kjøpe det til det faktisk funker som det ble reklamert for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå