Karmany. Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Karmany: finn inspirasjon her http://www.rerolled....ll=1#post128039 "CRYING N00BS GUIDE TO LAYING DOWN ROADS v1.0" Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Har problemer med strømmen i byen.. Har slike vind-turbiner, men kunn de 4 turbinene som er byggd i samme "bygg" som selve kraftstasjonen fungerer, de andre vindturbinene jeg setter rundt fungerer ikke?? Tips til hvorfor de andre står helt stille? (Litt vanskelig med bilde, men kunn de 4 som er rett over kraftstasjonen som er i drift) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 jo sant det ,men når jeg bygger en vei i midten, (en av de vanlige), så må jeg jo rive ned masse byggninger osv på den strekkningen om jeg skal oppgradere til den 'beste' veien, siden den er noe bredere.. Dårlig samvittighet for folka som bor langs gata der.. Går fint om du bygger Avenue og oppgraderer den.Men fra vei til avenue, skjer det ja dessverre. Rive bolighus og sånt er jo ikke så ille. De kommer opp igjen. Verre om du river ned et stort sykehus o.l. for det koster veldig mye å bygge opp igjen. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Her er chatloggen min med dem som bevis: Ble helt satt ut jeg, elendig service! Og tenk å true med å sperre Origin på den måten, det kan da umulig være lov? Kjendis http://www.eurogamer.net/articles/2013-03-08-simcity-servers-appear-to-be-coping-as-game-hits-uk Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Kjendis http://www.eurogamer...as-game-hits-uk Blir jo spennende om dette får noen konsekvenser, mtp de andre spillene hans. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Har problemer med strømmen i byen.. Har slike vind-turbiner, men kunn de 4 turbinene som er byggd i samme "bygg" som selve kraftstasjonen fungerer, de andre vindturbinene jeg setter rundt fungerer ikke?? Tips til hvorfor de andre står helt stille? (Litt vanskelig med bilde, men kunn de 4 som er rett over kraftstasjonen som er i drift) Sikker på at det er vind der? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Sikker på at det er vind der? 16km/t + de andre turbinene sviver jo ... Lenke til kommentar
per17 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Skal de seriøst fjerne høyeste hastighet?! Fy faen Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Skal de seriøst fjerne høyeste hastighet?! Fy faen ??? oppdater meg? Vis de fjerner den så er jo spillet ødelagt for mangen:(? Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Merko. Tror du trenger service roads til de, finner de inne i wind power planten et sted. Jeg synes spillet hitill er råflott, men tror jeg kan bli lei såfremt det ikke finnes en måte å "vinne" måle seg mot de man spiller med. Jeg er veldig konkurransedrevet, så det hadde vært gøy med objectives av noe slag. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Prøver meg igjen: Kva koster spillet på Gamestop? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Skal de seriøst fjerne høyeste hastighet?! Fy faen ??? oppdater meg? Vis de fjerner den så er jo spillet ødelagt for mangen:(? Det er allerede fjernet; Cheeta speed er samme hastighet som Llama speed. Hjelper på serverne, angivelig. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Prøver meg igjen: Kva koster spillet på Gamestop? 599 Lenke til kommentar
dado Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Prøver meg igjen: Kva koster spillet på Gamestop? på elkjøp koster spillet 399 kr Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 599 599?! For vanlig utgave? Lenke til kommentar
etse Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 16km/t + de andre turbinene sviver jo ... For at vindturbinene skal fungere må service-roaden være tilkboblet en service-roaden du fikk når du lagde selve vindparken. Lenke til kommentar
Naresa Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 599?! For vanlig utgave? 459 kostet det her. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 For at vindturbinene skal fungere må service-roaden være tilkboblet en service-roaden du fikk når du lagde selve vindparken. Vedlikeholdspersonell kan ikke kjøre på offentlig vei må du skjønne. Lenke til kommentar
etse Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Vedlikeholdspersonell kan ikke kjøre på offentlig vei må du skjønne. That would make to much sense. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 "Your city is not processing properly. Roll back to a working save state or abandon?" Valgte seff roll back og da mistet jeg alt jeg hadde gjort siden i går kveld... heldigvis bare cirka en halvtime :s Så ikke bare gjør serverside null arbeid som de påstod, men den fucker tom. opp savene mine.... fantastisk EA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå