Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Var sånn halvveis på vei til å kjøpe spillet nå, men etter å ha lest litt her... Blir nok å vente en liten uke, ja Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Det gjør du klokt i. Den frustrasjonen her kan fort være med på å ødelegge inntrykk. Spillet i seg selv, det lille jeg har fått til å prøve er utrolig morsomt. Det er bare så synd at man faen ikke kommer inn engang. Endret 7. mars 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nå prøver de ihvertfall å gjøre noen grep som å disable leaderboards, achievements osv, men funker tydligvis ikke så bra ettersom jeg sitter å skriver her istedenfor å bygge by... http://www.pcgamer.com/2013/03/07/simcity-getting-additional-server-capacity-and-maintenance-as-players-struggle-to-connect/ Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Synes egentlig dette var skikkelig mageplask for Maxis/EA/Origin. Serverløsningen er langt i fra stabilt. Er man heldig å komme seg inn på en server så må man innom den forbanna tutorialen med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noe merkelig skjer når man ikke er kobla til server. Folk klager på at det ikke er strøm men har mer enn nokk og alt har strøm virker det som. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Skulle nesten sittet her og ventet i 1.5 timer til... Bare for og se hva som skjer når UK får åpnet spillene sine Men tror jeg må gi faen i det,, Blir fort ett par timer til med dritt og helvete.. Er nok bedre med litt søvn. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noe merkelig skjer når man ikke er kobla til server. Folk klager på at det ikke er strøm men har mer enn nokk og alt har strøm virker det som. Det har gått så langt at det nå klages også in-game 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Angrer dere på at dere kjøpte sim city nå? Jeg angrer overhodet ikke. Spillet er fantastisk. Alle online spill har store problemer på dag 1. MEN jeg er sint over at de har løyet for oss om online-funksjonaliteten. "Mye av simulasjonen foregår serverside" my ass. Dersom du mister forbindelsen til server fortsetter spillet som vanlig, men lagrer ikke. Maxis har forsøkt å gjøre det beste ut av det at EA krever DRM, men det som er blitt sagt om GlassBox i forhold til online-only er åpenbart blank løgn. Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det som irriterer meg aller mest, er at launcheren sier at spillet er klart, men når det starter opp så får det ikke kontat med serveren eller noe annet tull..grrr 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Kanskje derfor kloakken min bare clogget seg i veikryss og ble dyttet frem i store klyser. Endret 7. mars 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg angrer overhodet ikke. Spillet er fantastisk. Alle online spill har store problemer på dag 1. MEN jeg er sint over at de har løyet for oss om online-funksjonaliteten. "Mye av simulasjonen foregår serverside" my ass. Dersom du mister forbindelsen til server fortsetter spillet som vanlig, men lagrer ikke. Maxis har forsøkt å gjøre det beste ut av det at EA krever DRM, men det som er blitt sagt om GlassBox i forhold til online-only er åpenbart blank løgn. Men dette har da vært ute ett par dager i andre deler av verden... Mener å ha hørt at dem fortsatt også har samme problemer som oss.... Så problemene har vart i flere dager alt.. (om jeg ikke tar helt feil her) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tenkte jeg skulle se hvordan spillet var med noen som hadde kjøpt det, men det er åpenbart umulig å spille det. Sjekket Metacritic i skrivende stund, og spillet har mottatt 1453 negative, og 234 positive anmeldelser. Det sier litt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det sier litt om hvor ignorante folk er på et vis. De dømmer spillet i seg selv ut ifra latterlige DRM krav fra EA. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har fem timer i spillet i følge Origin, inkludert fire timer der jeg har prøvd å komme inn på en server. Den ene timen jeg spilte var veldig bra da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 tja, det er vel også de mest missfornøyde som skriker høyest, har fått spillt fire fem timer i kveld, gjelder bare å ha litt tålmodighet. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tenkte jeg skulle se hvordan spillet var med noen som hadde kjøpt det, men det er åpenbart umulig å spille det. Sjekket Metacritic i skrivende stund, og spillet har mottatt 1453 negative, og 234 positive anmeldelser. Det sier litt. Det er det samme med SimCity som med Diablo 3. Onlinefunksjonen er morro når den funker 100%, og det er et flott spill som kunne vært bedre om de hadde droppet absolutt krav om DRM. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Etter 50 minutter i kø, for å deretter miste connection til server etter 15 min er nok for i dag.. Håper de fikser server problemet asap.. De 15 minuttene jeg fikk spilt var værtfall bra.. God natt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det er ikke lønnsomt å ha serverkapasitet til rushet ved launch. Om noen få dager spiller folk på så spredte tidspunkter at det ikke er noe problem lengere. Dette skjer med omtrent alle populære online-spill ved launch. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 tja, det er vel også de mest missfornøyde som skriker høyest, har fått spillt fire fem timer i kveld, gjelder bare å ha litt tålmodighet. Tålmodighet... heh.. nærmer meg 9 timer spilletid.. Men har ikke ett eneste minutt inne i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå