sjeve Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Herlig at vi 18-19 minutt er standard og tilsynelatende ikke har noen mening bak seg (en faktisk kø), og at launcheren er så ustabil at den kan kræsje når som helst, så jeg hadde 2 min igjen, og der kræsja den, så jeg fikk ny COOLDOWN (for det er jo det det er) på 19 minutt. Man må jo bare bli lykkelig av dette! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kjøper dere folk digital deluxe edition eller vanlig? Kjøpte vanlig Limited Edition. Deluxe har bare noen få ekstra byggninger (som du kan kjøpe i ettertid om du vil) Lenke til kommentar
etse Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har bygget department of transportation i en av byene i regionen min, i håp om å kunne sette opp i T-bane i alle byene. Men når jeg gikk til nabobyen står fortsatt ikke "Department of transportation in Region" merket av. Tar det lang tid før byen min oppdager at nabobyen har dette? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Fett "kø" system. Fullt? da venter vi 18 minutter og prøver igjen. Fortsatt fullt? Da venter vi 18 minutter til. Oooo, kom inn. Spille litt, booom. Lost connection to servers. Jaja. 18 minutter til Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har bygget department of transportation i en av byene i regionen min, i håp om å kunne sette opp i T-bane i alle byene. Men når jeg gikk til nabobyen står fortsatt ikke "Department of transportation in Region" merket av. Tar det lang tid før byen min oppdager at nabobyen har dette? I prinsippet skal det skje ganske fort. Men når det er serverproblemer så gir det utslag i denne type ting. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dette gjør sikkert vondt for mange av dere, men.. Er litt kø for å komme inn i byen min også. 2 Lenke til kommentar
K-V-L Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kom inn og laget by etter at serverne ikke lagret den forrige, problemet nå er at jeg hverkan kan scrolle eller skifte retning jeg ser i. umulig å bygge da hehe Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Kommer jo ingen veier. Får ikke kommet meg inn på noen servere. Dette er latterlig. Er det dette som er køen? Endret 7. mars 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Da må du ha Water Pumping Station, og en tilleggsmodul som filtrerer.Det kjøpet alene vil koste deg §104,000 Nada problema. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kommer jo ingen veier. Får ikke kommet meg inn på noen servere. Dette er latterlig. Er det dette som er køen? Nei. I det samme vinduet så vil det komme ei digital klokke som teller ned fra 19 minutter oppe til høyre når du er i "kø" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Andre som ikke får til å invitere folk til regionen sin? Både jeg og alle jeg har spurt får opp "Could not invite at this time", Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hehe, hvordan i helvette kommer jeg dit da Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Andre som ikke får til å invitere folk til regionen sin? Både jeg og alle jeg har spurt får opp "Could not invite at this time", Som du sikkert har fått med deg så er EA Serverene under noe "load". Så vil nok ikke fungere med det første.. blir vel bedre når ting roer seg litt. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 jeg vurderer en visa chargeback her ass... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kommer jo ingen veier. Får ikke kommet meg inn på noen servere. Dette er latterlig. Er det dette som er køen? Se tidligere svar om å slette userdata-mappen hos Origo, da kommer du videre fra der du er nå. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Bah... Etter fire runder med 18 minutter venting så kom jeg endelig inn bare for å bli møtt av lost connection to servers, trying to reconnect, bla, bla, bla, bla. Detta er horribad... Helt på høyde med andre launcher.. Tror jeg venter noen dager med dette. Ingen vits i å bruke kvelden/helgen på å rive seg i håret pga. det vanlige bullshittet til EA.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Se tidligere svar om å slette userdata-mappen hos Origo, da kommer du videre fra der du er nå. Gjaldt ikke det for "checking for updates" ? Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har faen ikke ord. Var jo åpenbart at de kom til å ha problemer, men fytti. Siste gang jeg kjøper noe av Djevelen selv. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 det er jo veldig typisk ... historie gjenta seg heletida. fordi ingen vil lære av andre .... hvis de bare hadde sett på hvordan det gikk med BF 3 og diablo 3 ? HALLO!. de må jo skjønne at de mister så mye troverdighet fra kunden av dette her. jeg veldig tålmodig av meg, men jeg har gledet meg til dette så lenge at snart så tror det går utover noen her! Lenke til kommentar
ashmon Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) noken so har funne ut korleis ein kan skifte språk i spelet ? norsk oversettelse er ubrukeleg Endret 7. mars 2013 av ashmon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå