MrLee Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Var det ikke slik at hvis serverene er nede, så fungerer ikke spillet? Har mye "Lost connection to simcity servers" meldinger i venstre hjørne, men det ser ikke ut til å påvirke noe... Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noen som vet om det lar seg hente opp kloakk/forurenset vann fra bakken og få det renset? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Tror et kloakkanlegg gjør den jobben. Evt plant trær, da blir det sakte om til luftforurensing Lenke til kommentar
Saphorik Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 kung, jeg og beelsebul prøver å mekke noe greier nå, men er litt mye bugging Får dere lagt til meg også ? Saphorik Lenke til kommentar
krompraft Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er det noen som vet om man må betale på nytt for å få tilgang til Mac-versjonen om man kjøper PC-versjonen nå på Origin? Har bootcamp på Macen og kan få spilt der, men jeg vil ikke gjøre det til en permanent løsning. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Får dere lagt til meg også ? Saphorik skal stå som åpent, så hvis du ser meg online inni spillet skal du kunne joine det derfra jeg var så dum og trykket på besøk by, av en som jeg spiller med, nå har det jammen meg tatt 10 min, og ingenting skjer Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er det noen som vet om man må betale på nytt for å få tilgang til Mac-versjonen om man kjøper PC-versjonen nå på Origin? Har bootcamp på Macen og kan få spilt der, men jeg vil ikke gjøre det til en permanent løsning. Har lest tidligere i tråden at du automatisk får begge versjonene Har brukt tre kvarter på å forsøke å starte spillet.... Dette er jo håpløst! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 spilte i 1 time, alt fungerte knirkefritt, besøker en by i regionen, står bare på menyen og loader lenge, går ut av spillet, starter det igjen 30 min queue yey Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det som irriterer meg mest er at server står som "available". Jeg logger inn, det går til menyen så kommer det at "server is not available" og jeg må restarte hele driten igjen. Fikk ihvertfall spilt tutorial i hele 10 minutter da før det kollapsa. Lenke til kommentar
Vinnalott Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 hmm tror jammen jeg avventer et par timer og prøver igjen, jeg. alt er jo helt fucked. Lenke til kommentar
Saphorik Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Best de får serverne til å stråle innen helga starter. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Fy f*** i helve**!!! Hadde sittet å spillt i 4-5 timer og mekket meg en sweeet by! Logget inn igjen nå og ALT er borte og jeg må spille den kjipe totourialen på nytt! Hvis det er den "Komme i gang"-greia du snakker om, så kan du, når du først har begynt på den, velge ikonet med "..." og derfra enkelt komme tilbake til hovedmenyen hvor du nå kan starte uten torturen. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 kom inn etter 18 min i kø. spiller turtorial, så kom jeg til en del i turtorial hvor man skal besøke en annen by, og da tryna det seff.. så nå er det nye 18 min i kø... prøve å snike meg forbi turtorial hvis jeg kommer inn nå Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Minner meg litt om når swtor kom, var syke problemer med servere og que. Hurra for EA... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 kom inn etter 18 min i kø. spiller turtorial, så kom jeg til en del i turtorial hvor man skal besøke en annen by, og da tryna det seff.. så nå er det nye 18 min i kø... prøve å snike meg forbi turtorial hvis jeg kommer inn nå Yup. Det var dit jeg og kom før det gikk i driten. Prøver å skippe den nå. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Noen som vet om det lar seg hente opp kloakk/forurenset vann fra bakken og få det renset? Da må du ha Water Pumping Station, og en tilleggsmodul som filtrerer.Det kjøpet alene vil koste deg §104,000 Endret 7. mars 2013 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tror ikke man kan skippe tutorialen, etter det jeg har skjønt er det å fullføre den som registrerer deg på serveren? Lenke til kommentar
krompraft Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kjøper dere folk digital deluxe edition eller vanlig? Lenke til kommentar
Krigart69 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Spiller litt CitiesXL så lenge. Det funker ihvertfall. Dog med litt memory leaks fra tid til annen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå