henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har lagt deg til vornese her! kung, jeg og beelsebul prøver å mekke noe greier nå, men er litt mye bugging Lenke til kommentar
Everket Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Spot on anmeldelse ? http://www.jonathancresswell.co.uk/2013/03/review-simcity/ 4 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noen som vil lage en liten region på europe vest #2 henrikhoe på origin Legger deg til om det er greit, dog usikker på hvor mye spilling det blir før ting roer seg. Fikk logget på NA West 1 tidligere og spilt nesten hele tutorialen før ting skar seg. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) And I'm in !! FFS Endret 7. mars 2013 av Sir3n Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Legger deg til om det er greit, dog usikker på hvor mye spilling det blir før ting roer seg. Fikk logget på NA West 1 tidligere og spilt nesten hele tutorialen før ting skar seg. jo flere jo bedre Lenke til kommentar
fjurrnes Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Spot on anmeldelse ? http://www.jonathanc...review-simcity/ i lol'd Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 er på europe west 2 nå, har ihvertfall opp en slags kø sak. kanskje jeg kommer inn om 17 min i det minste. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Oversikt over regionene & de forskjellige by-områdene: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AjxiNeaKIskndFRybzhWaEJfeUw5RW1ySjZoMlh5emc&single=true&gid=0 Lenke til kommentar
Vinnalott Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg sendte venneforespørsel til noen av de som var nevnt her, jeg. Henrikhoe, beelsebub, vernose, nitrius. Jeg prøver etterhvert (når køen blir mindre) å joine EU vest #2. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Bra spill! Varer blir ikke eksportert, pengetransaksjoner blir magisk borte, veitrafikken er helt bak mål og fortsatt klarte de å si "vi måtte holde tilbake på spillmotoren, ellers hadde det blitt for avansert". Tragiske greier. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) er på europe west 2 nå, har ihvertfall opp en slags kø sak. kanskje jeg kommer inn om 17 min i det minste. 7min igjen her, spent selv om jeg får kommet inn når den når 0, eller om det blir mer venting. Edit: Noe helt annet, spillet er så langt veldig populært når det kommer til streaming på twitch hvertfall, nærmer seg 20000 som ser på. Endret 7. mars 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 lagde et åpent game, gamer.no fest, 7 byer, jeg mekker olje er noen her inne allerede tror jeg Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 veitrafikken er helt bak mål Ikke at jeg fikk sett så mye av spillet for det frøs, men på det gamle spillet så langde det en sving da jeg tok en 90-graders bøy på en vei. Nå lagde den et kryss ut av det. Altså, veien går kun til høyre, men likevel så må du igjennom et kryss. Helt latterlig urealistisk bare det! Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Du vår vel 44000 for legering (blanding mellom kull og malm) 21000 for drivstoff Fikk nettopp godtkjent Mining HQ, så da skal jeg snart begynne å smelte... hvis det er noe kull igjen Hvordan lager man fuel? Raffinere olje bare? Lenke til kommentar
Dropkick Dolphin Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Spot on anmeldelse ? http://www.jonathanc...review-simcity/ Haha, den fikk meg til å dra på smilebåndet. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Ja. Men den bare-biten skal du få spise i deg når du er igang Krever vanvittige mengder vann. Jeg mistenker at vannet hører sammen med kloakken det genererer. Den byen jeg holder på med nå er den beste oljebyen jeg har sålangt. Har 45k innbyggere, universitet og en del high teck industri. 3 raffinerier som er maks bygget ut og 5 pumpestasjoner som er maks bygget ut. Bare oljebiten koster meg ca 7000 i timen, så kan du regne kanskje 3000 ekstra i strøm, vann og kloakk. Det er helt alfa omega å ha en bærekraftig i oljebyen. Det er så mye penger i det at taper du 2000 i timen anser jeg det som bærekraftig. Men du kommer nok til å oppleve bølgedaler der du taper 15000 i timen, da ryker det du tjener på oljen veldig fort. Endret 7. mars 2013 av monzilla Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Fy f*** i helve**!!! Hadde sittet å spillt i 4-5 timer og mekket meg en sweeet by! Logget inn igjen nå og ALT er borte og jeg må spille den kjipe totourialen på nytt! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kom neeeesten gjennom tutorialen så mista den forbindelse og kasta meg ut... lol Litt som Titanic det her.. ."now syncing" Lenke til kommentar
Vinnalott Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 hmm spilte igjennom tutorial tidligere i dag (eu vest #1), og nå som jeg joinet eu vest #2 ser det ut til at jeg må spille igjennom den en gang til. heh. En dårlig spøk fra utviklerne sin side? er jo ingenting som dreper spillelysyten mer enn gjentakende tutorials! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Var sånn i betaen og at man måtte igjennom tutortialen når man byttet servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå