fnwilborn Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hmm, må visst gjøre hele tutorialen på nytt. Noen måte jeg kan unngå den? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er innlogget, men får ikke claimet område å bygge på Klarte å velge meg en plassering for en by, spilte noen minutter datt ut, nå er jeg også stuck der. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 OK. Fant ut av det. Bare å quitte tutorialen viser det seg. Så ikke menyen før nå. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kommer meg ikke inn på Europe West 2 selv om det står at den er tilgjengelig. West 1 kommer ejg inn på, men der må jeg vente i 18 min, Fuck EA! Vil ha offline mode. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hadde akkurat det samme som screenshot'e ditt nå nettopp, tok å slettet alt i SimCityUserData mappa mi, og virker som jeg kommer litt lengre... Takk, det hjalp for en stakkars stund. Kom meg inn og skulle velge servere. 5 av 9 var tilgjengelige stod det, helt til jeg valgte en av dem. Da var de ikke tilgjengelig likevel. Til slutt kom jeg igjennom og skulle spille. Fikk til og med startet en ny by! ENDELIG!!! Etter to minutters spill så begynte spillet å blinke akkurat som det gikk tilbake til Windows et brøddel av et sekund. Først en gang, så to ganger, så tre ganger. Til slutt skjedde det vært tredje sekund og jeg fikk ikke gjort stort. Til slutt fikk jeg bluescreen og hele maskinen startet på nytt. Da jeg startet spillet stod det at driveren til grafikkortet var gammelt og at jeg burde oppdatere. Gikk inn for å gjøre det, men fikk beskjed om at driveren var den nyeste tilgjengelige. Så hva tror dere, ligger feil hos spillet eller maskinen? Maskinen er vel rundt 4 år gammel tror jeg. Intel Core 2 Duo CPU E8500 @ 3,16GHz med 4 GB ram med Windows 7 64-bit. Skjermkortet er ATI Radeon HD 4800 series. Skulle vel kunne dra rundt dette spillet? Endret 7. mars 2013 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Mistet connection så og si på slutten av tutorialen selv her nå, spillet ble svart men hørte lyden i bakgrunn, avsluttet spillet via Task Manager, men hver gang spillet startes nå er det svart med lyd gående i bakgrunn, noen som har peiling på hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 SIMCITY-SERVEREN ER OPPTATT Serveren din opplever svært stor trafikk. Du står nå i kø. Spipll-knappen vil bli aktiv når det er ledig plass. For å spille umiddelbart må du velge en annen server. Neste forsøk på å bli med: 20 minutter Hva er dette for noe mannjsjit!? Hadde jeg skulle lansert et spill som er så påventet og krever internettilgang ville jeg leid all kapasitet Amazon kunne gitt meg. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Samme syndrom som mange av dere. Kommer ikke inn noe sted. "unable to connect" Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvordan bytter man server egentlig om det i det hele tatt er mulig? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvordan bytter man server egentlig om det i det hele tatt er mulig? "Select Server" , nederst i venstre hjørne på launcheren Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Åja, dumme meg, lette etter muligheten i startmenyen Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ihvertfall får mange av dere startet spillet, jeg velger server så åpner ikke spillet seg, bare musikk :/ Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kom omsider inn. (North America West tror jeg det ble). Men nå får jeg "unable to claim your city at this time" Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Fik valgt usa WEST 1 eller noe, nå prøver jeg å bytte til en annen.. neeeei da. men det å slette alt i den mappa, er det så lurt? den er på 600 mb hos meg. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Fik valgt usa WEST 1 eller noe, nå prøver jeg å bytte til en annen.. neeeei da. men det å slette alt i den mappa, er det så lurt? den er på 600 mb hos meg. Min er på 2MB, tror du ser på feil mappe. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nå fikk jeg opp servers lista, 3 av 4 eu servere full... gees Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Fik valgt usa WEST 1 eller noe, nå prøver jeg å bytte til en annen.. neeeei da. men det å slette alt i den mappa, er det så lurt? den er på 600 mb hos meg. Var noe sånt min var på også. Det er mappen "patches" som tar all plassen alene. Slettet hele dritten og da kom jeg en del videre, men altså ikke nok til å få følelsen av å ha prøvd spillet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Min SimCityUserdata er på 1.8GB en fil med navn SimCityData_257517359.rar på 1.6gb i patches mappen Føltes også rart, når hele spillet er på 4.0gb Når det stod at det skulle ta 10+GB. Gir opp. Alt fungerer, velger server, men så starter ikke spillet Lenke til kommentar
Saphorik Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dere er heldige som i hele tatt kommer inn på spillet^^ Prøver å kjøre det gjennom Origin, trykker "play", men lover deg en 50 øre på at det ikke funker. Jeg har prøvd i halvannen time nå. Nada, zip, nothing, coca cola zero, alt er jævlig. Takker meg gud til at jeg kan sprenge kommunist-tanker på world of tanks i steden. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kommer inn på Europe nå, står at den er available, men i det logoen har kjørt så kommer det opp at serveren ikke er tilgjengelig alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå