Grønnsaksuppe Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Du er fortsatt ikke lengre bak enn meg Og det står nå på origin : Spilltid: 5 timer (dette vil altså si "Oppdateringstid") Jeg er nå tilbake på 1% gir opp... Prøver igjen om noen timer, dette er latterlig ! Dude, har ikke fått satt i cden og installert enda. Er nok hjemme sånn 16.00, da kan jeg installere, og så oppdatere... Er en god del bak deg. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Etter å ha slettet userdata 2-3 ganger så virker det smertefritt hittil. Må si jeg savnet Sims språket Lenke til kommentar
eddott Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kjøpte det fra G2Play for 315 kr. EA har stoppet å gi dem og (tror jeg) alle andre koder, så du får ikke noe ennå, jfr posten min i sted, men det er en veldig god pris. Kjøpte fra GreenManGaming for 41.56 euro for en time siden, fikk cd-key umiddelbart og fikk aktivert på origin. Nå må jeg bare få logget meg inn på en server og faktisk få spilt spillet :-( Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dude, har ikke fått satt i cden og installert enda. Er nok hjemme sånn 16.00, da kan jeg installere, og så oppdatere... Er en god del bak deg. Du har installert på 10 min Da er du der jeg er nå Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Du har installert på 10 min Da er du der jeg er nå AKA bak deg Men forhåpentligvis har du bare masse ulykke og alt går fint for meg. Går vel ann å drømme.. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er endelig inne i spillet, serveren gått ned to ganger, og får ikke trykket på verken play eller world Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 AKA bak deg Men forhåpentligvis har du bare masse ulykke og alt går fint for meg. Går vel ann å drømme.. For å svare på den.... Jeg må stikke nå... Kan ikke spille (eller prøve sådan) før i kveld/natt. Du vinner Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg fikk spilt og alt var god stemning. Men hadde min første crash to desktop Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Får bare out of sync nå. Men det virker som om de jobber hardt med serverne nå. Så da kuler jeg'n til i kveld Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hva er beste måten å tjene penger på? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nå lurer jeg også fælt på hva de EGENTLIG drev og testet i beta. Var det ikke du som sa at du var forberedt på store server problemer ved release for et par dager siden? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Hva er beste måten å tjene penger på? Tenk bærekraftig hele tiden. Sørg for at du har råd til å bygge noe før du bygger det. Eksempelvis, ikke bygg den største politistasjonen med alle oppgraderinger hvis du ender opp med å tape 3500 i timen. Da er veien til konkurs kort. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvor spiller folk? europa vest? Har bare vest 2 tilgjengelig Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kjøpte fra GreenManGaming for 41.56 euro for en time siden, fikk cd-key umiddelbart og fikk aktivert på origin. Nå må jeg bare få logget meg inn på en server og faktisk få spilt spillet :-( Takk! Ba om refund og kjøpte der. Funket fett. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 noen som vil være med å starte opp en regi på europe west 2 ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) De skulle nok ha lagt med en offline mulighet, hadde nok hjulpet en del på serverne. Regner med de fleste her havnet på EU West 1? Edit: Bare mulig å velge EU West 2 nå ser det ut som gitt. Endret 7. mars 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Står bare eu west 2 i lista mi over eu servere, og den er nede Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvis du lager en region på eu west 1, og du logger inn på eu west 2, må du da lage en ny region på eu west 2? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noen som vet hvordan man fikser "kobler til oppdateringsserveren" var vist noe jeg skulle slette etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå