Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får masse slike server connect bugs her også. Kom meg omsider inn i kø for Euro West 1.

Der får jeg bare login is closed. Koblet til Oceania da noen sa den fungerte, da fikk jeg av en eller annen grunn bare lov å spille tutorial og den ble avbrutt under loadingen med beskjed om at den ikke klarte å loade byen.

Endret av aagmed
Lenke til kommentar

"Hi Mayors --If you get stuck on "CHECKING FOR UPDATES" you should delete all files in your User Data.

If you have a desktop shortcut you can right click the icon and select PROPERTIES then delete all files in the User Data folder.

If you launch through Origin go to C:\Program Files (x86)\Origin Games\SimCity\SimCityUserData and delete all files in the User Data folder.

Then run the game again and you should get past that screen.

Note: The recovery tool will not resolve this issue, so please use the directions above."

Takk!! :)

Lenke til kommentar

Vel.. Nå går i alle fall Oppdateringen raskere... 28% !! :D

Noe har dem i alle fall løst (vel, reparert litt)

Bare synd at om 20 min kan jeg ikke spille :p (familien kommer hjem og livet vender tilbake til normalt)

Typisk :p

edit.............. Den låste seg selvsagt på 29% !

Jaja.. det var bedre :p

Endret av Titanium87
Lenke til kommentar

Euro West 1

20m wait

2m wait

2m wait

Jeg ser hvor dette bærer hen ;)

Jeg kom rett inn i Euro West 1 uten noe som helst venting. :)

Takk

Noen som vet om limited edition er verdt det? Ser ut som det bare er kosmetiske bygninger etc

Slenger du på en Supervillan Lair eller Superhero HQ vil en superskurk eller superhelt flytte inn i byen. :) Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Det i Deluxe edition er bare for show.... men Limited er jo eneste alternativet så regner med du må gå for den ;)

Edit: yeeey ! i skrivende stund kom jeg meg inn i tutorial, Oh the joy :D

Endret av Sir3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...