omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Får masse slike server connect bugs her også. Kom meg omsider inn i kø for Euro West 1. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) http://forum.ea.com/...st/9340500.page kom nå nettopp fram i launcher, hadde checking for updates i en times tid, slettet userdata, kom meg innpå spillet for 2 gang. Men der sto den bare å loadet tutorial i all evighet Edit: lol, der forsvant det :S Endret 7. mars 2013 av Sir3n Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Får masse slike server connect bugs her også. Kom meg omsider inn i kø for Euro West 1. Der får jeg bare login is closed. Koblet til Oceania da noen sa den fungerte, da fikk jeg av en eller annen grunn bare lov å spille tutorial og den ble avbrutt under loadingen med beskjed om at den ikke klarte å loade byen. Endret 7. mars 2013 av aagmed Lenke til kommentar
Syncflow Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 "Hi Mayors --If you get stuck on "CHECKING FOR UPDATES" you should delete all files in your User Data. If you have a desktop shortcut you can right click the icon and select PROPERTIES then delete all files in the User Data folder. If you launch through Origin go to C:\Program Files (x86)\Origin Games\SimCity\SimCityUserData and delete all files in the User Data folder. Then run the game again and you should get past that screen. Note: The recovery tool will not resolve this issue, so please use the directions above." Takk!! Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dette tullet vil nok fortsette i flere dager. Regner med at det kun vil være nogenlunde spillbart utenom de travleste tidene, altså på natta. Kommer til å prøve å spille igjen sporadisk, men jeg regner ikke med å få spille på en stund til. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Får masse slike server connect bugs her også. Kom meg omsider inn i kø for Euro West 1. Jeg får bare opp at de har stengt serverne.... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 På nyheter på launcheren (Europa Vest 1): Vi deaktiverer innlogging i perioder mens vi undersøker ytelsesproblemer Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg får bare opp at de har stengt serverne.... 45 sekunder igjen i kø her, så får vi se... blir sikkert mer... Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tenkte å kjøpe spillet i dag men siden det er så mange som har trøbbel med å logge seg inn og oppdatere spillet tror jeg skal vente til lørdag og se om situasjon forbedrer seg. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg kom inn nå. Logginn serverene er oppe å kjører. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Vel.. Nå går i alle fall Oppdateringen raskere... 28% !! Noe har dem i alle fall løst (vel, reparert litt) Bare synd at om 20 min kan jeg ikke spille (familien kommer hjem og livet vender tilbake til normalt) Typisk edit.............. Den låste seg selvsagt på 29% ! Jaja.. det var bedre Endret 7. mars 2013 av Titanium87 Lenke til kommentar
HHherasen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg kom inn nå. Logginn serverene er oppe å kjører. Ja funker nå Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Euro West 1 20m wait 2m wait 2m wait Jeg ser hvor dette bærer hen Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Igjen, hvis noen kunne svart, har dere kjøpt fra origin? trodde spillet ble åpnet opp først i morgen 08 mars? Hvis jeg kjøper fra origin kan jeg spille nå da? Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Igjen, hvis noen kunne svart, har dere kjøpt fra origin? trodde spillet ble åpnet opp først i morgen 08 mars? Hvis jeg kjøper fra origin kan jeg spille nå da? Ja, Norsk release er idag. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, Norsk release er idag. Takk Noen som vet om limited edition er verdt det? Ser ut som det bare er kosmetiske bygninger etc Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Euro West 1 20m wait 2m wait 2m wait Jeg ser hvor dette bærer hen Jeg kom rett inn i Euro West 1 uten noe som helst venting. Takk Noen som vet om limited edition er verdt det? Ser ut som det bare er kosmetiske bygninger etc Slenger du på en Supervillan Lair eller Superhero HQ vil en superskurk eller superhelt flytte inn i byen. Endret 7. mars 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Det i Deluxe edition er bare for show.... men Limited er jo eneste alternativet så regner med du må gå for den Edit: yeeey ! i skrivende stund kom jeg meg inn i tutorial, Oh the joy Endret 7. mars 2013 av Sir3n Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Flott, da kjøpte jeg det Håper det ikke vil bli altfor mye problemer med servere etc. Skulle gjerne hatt noen å spille med etterhvert, så bare sleng på en PM hvis noen vil spille i samme region Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå