Wooteman Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Når "oppdateringen" nå har stått 3-4 timer og er på 18%.. Kan det være lurt og slette bruker filene og starte på nytt?? kan være lurt, men husk at nå kommer jo snart folk hjem fra skole og jobb og da blir det værtfall kaos! Lenke til kommentar
HHherasen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jepp, alt under den folderen. Alle servere er nå opptatt, men det er i det minste fremskritt Ja det fikk meg et skritt videre faktisk :)Takk! Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 En ting jeg lurer på, da.Når jeg har spilt på en server og logger meg på en annen så er ikke byen jeg bygde lenger tilgjengelig på den nye serveren? Skal vel ikke være sånn..? Jo. 10 regioner per server er det vi får. Byene er lagret per server. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Usikker på hva linja faktisk er.. men den er i alle fall ett sted mellom 2 og 5 Mbit.. Så dette er IKKE "min treghet" Endret 7. mars 2013 av Titanium87 Lenke til kommentar
HHherasen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Flott, først får tilgang til serveren så må man stå i kø! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vil ha offline mode!!! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noen som vet billigste sted å kjøpe spillet? Jeg ser at Origin store selger det i norske kroner, og ikke i USD eller EUR, da det som regel er billigere. Lenke til kommentar
aheli Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 kjøpte fra allcdkey for 50 dollars Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nå kom jeg inn i kø på Europe West 1 også... så nok et fremskritt. Men når vi ser hvordan spillet fint fortsetter uten nettforbindelse og senere gjenoppretter forbindelse og lagrer fremskritt på server så ser vi jo at online only er totalt unødvendig og bare er DRM... de kunne bare fikse globale priser... ekstremt skuffende. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hvordan får folk spilt spillet? Vil veldig gjerne ha testet det i dag, da jeg har skole og jobb i mogen og lørdag skulle det ikke komme 8 mars her i europa? Endret 7. mars 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Noen som vet billigste sted å kjøpe spillet? Jeg ser at Origin store selger det i norske kroner, og ikke i USD eller EUR, da det som regel er billigere. Kjøpte det fra G2Play for 315 kr. EA har stoppet å gi dem og (tror jeg) alle andre koder, så du får ikke noe ennå, jfr posten min i sted, men det er en veldig god pris. Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ikke klag, jeg må vente til jeg sluttet klokka 15.30, installere og så oppdatere før jeg stiller meg i kø for å spille. Meg det er synd på (( Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 En ting jeg lurer på, da.Når jeg har spilt på en server og logger meg på en annen så er ikke byen jeg bygde lenger tilgjengelig på den nye serveren? Skal vel ikke være sånn..? Jo det er en annen server så der finner du ikke byen din. Må spille på den samme Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ikke klag, jeg må vente til jeg sluttet klokka 15.30, installere og så oppdatere før jeg stiller meg i kø for å spille. Meg det er synd på (( Du er fortsatt ikke lengre bak enn meg Og det står nå på origin : Spilltid: 5 timer (dette vil altså si "Oppdateringstid") Jeg er nå tilbake på 1% gir opp... Prøver igjen om noen timer, dette er latterlig ! Lenke til kommentar
HHherasen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Bare 8 min igjen i kø Jey! Lenke til kommentar
Syncflow Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hmm launcheren står bare å kverner på "Checking for updates"..... Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hmm launcheren står bare å kverner på "Checking for updates"..... "Hi Mayors --If you get stuck on "CHECKING FOR UPDATES" you should delete all files in your User Data. If you have a desktop shortcut you can right click the icon and select PROPERTIES then delete all files in the User Data folder. If you launch through Origin go to C:\Program Files (x86)\Origin Games\SimCity\SimCityUserData and delete all files in the User Data folder. Then run the game again and you should get past that screen. Note: The recovery tool will not resolve this issue, so please use the directions above." Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Nord-Amerika 2 er oppe og går. Men jeg har byen på på Vest Europa 1, jeg får ikke fortsatt med byen min der på Nord-Amerika 2? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Slettet alt igjen i D:\Origin Games\SimCity\SimCityUserData, fikk koblet til godkjenningsserveren, får opp en boks for å velge server, kun Europe West 1 er tilgjenglig, velger den og får opp melding at Serverne er utilgjengelige. Se mer info-lenken for detaljer. Fikk opp flere servere nå. Får opp denne meldingen: Pålogging er stengt for øyeblikket. Kom tilbake senere. En fremgang ihvertfall. Endret 7. mars 2013 av Gnålern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå