omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det verste er jo at de hevder mye av simulasjonen foregår serverside, men mister du forbindelsen kan du fint fortsette å spille inntil den gjenopprettes :nei2: Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Aldri trodd jeg skulle sitte i kø for å spille "farmville" Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 EA sin kundeservice og info er jo hinsides dårlig. G2Play , hvor jeg har forhåndsbestilt, er bedre i så måte: Dear Customers, We are terribly sorry to inform you that due to official publisher issues with the "SimCity EA Origin Key" product activation and its versions not all languages are still currently available for it in the fully functional multilingual version as earlier described in a product at this point. Since we do not want to mislead you and send you a version without all mentioned languages included while EA Origin is sorting that problem out, we would like to offer you 3 possibilities until the problem is figured out and solved on their part: waiting for EA Origin solution getting reward points for the same value (+ addition 500 reward points for the inconvenience) getting the full refund Please, contact G2PLAY 24/7 support for any questions. Thank you for your patience and understanding! Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Problemet er vel at vi er "nødt" til å kjøpe av dem. Er så mange som vil ha de store titlene de distribuerer at de kan drite seg ut hver gang og likevel kommer vi tilbake. Som sauer.. Bææææææ! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 "Påloggingen er stengt. Vennligst prøv senere". Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Nå lurer jeg også fælt på hva de EGENTLIG drev og testet i beta. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Bedre at de har lagt til noen beskjeder nå. Skulle tro det var tidlig beta-testing av serverkode. Kanskje det er det. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Det virker jo slik. De har folk som jobber på dette på spreng, men som alle andre online spill så har de behandlet dette utrolig klønete. Rart at man aldri lærer. Endret 7. mars 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 En del av de bugsene som var i beta 1, men var rettet opp i beta 2 er tilbake i releasen. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Rart at man aldri lærer. Enn vi? 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 "Hi Mayors --If you get stuck on "CHECKING FOR UPDATES" you should delete all files in your User Data. If you have a desktop shortcut you can right click the icon and select PROPERTIES then delete all files in the User Data folder. If you launch through Origin go to C:\Program Files (x86)\Origin Games\SimCity\SimCityUserData and delete all files in the User Data folder. Then run the game again and you should get past that screen. Note: The recovery tool will not resolve this issue, so please use the directions above." Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 ja ja, diablo 3 all over again! http://techreviewsandhelp.com/2013/03/07/ea-is-refusing-to-refund-simcity-customers-and-threatens-to-ban-their-account-when-asked-for-one/ Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Fiksen funka for meg hvertfall. Tilbake i spillet igjen. Jeg forventet meg egentlig at det ville bli mye kluss, men riktig slik en clusterfuck forventet jeg meg ikke Nå er regionene mine fikset også virker det som Lenke til kommentar
HHherasen Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 "Hi Mayors --If you get stuck on "CHECKING FOR UPDATES" you should delete all files in your User Data. If you have a desktop shortcut you can right click the icon and select PROPERTIES then delete all files in the User Data folder. If you launch through Origin go to C:\Program Files (x86)\Origin Games\SimCity\SimCityUserData and delete all files in the User Data folder. Then run the game again and you should get past that screen. Note: The recovery tool will not resolve this issue, so please use the directions above." Skal man slette alt ? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Jepp, alt under den folderen. Alle servere er nå opptatt, men det er i det minste fremskritt Endret 7. mars 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
aheli Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Slapp av! Vi skal nok alle overleve dette også... Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Når "oppdateringen" nå har stått 3-4 timer og er på 18%.. Kan det være lurt og slette bruker filene og starte på nytt?? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Slapp av! Vi skal nok alle overleve dette også... Hahahahah! dagens Lenke til kommentar
aheli Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 En ting jeg lurer på, da.Når jeg har spilt på en server og logger meg på en annen så er ikke byen jeg bygde lenger tilgjengelig på den nye serveren? Skal vel ikke være sånn..? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Når "oppdateringen" nå har stått 3-4 timer og er på 18%.. Kan det være lurt og slette bruker filene og starte på nytt?? Usikkert. Hvor treg er forbindelsen din? Jeg ville hvertfall startet om patcheren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå