Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kom jeg endelig inn, men nå sitter jeg fast på "cannot claim a city at this time", trykket ca 20 ganger men den vil ikke. Kjipt

Får samme melding her, bare på norsk. "Kan ikke ta over byen nå. Vennligst ta over byen igjen" eller noe sånt. Jaja.. går seg vel til etterhvert. Skikkelig klønete release i hvertfall.
Lenke til kommentar

Får ikke avbestilt spillet, får ikke spilt spillet.

Fikk spilt 60min tidligere idag, da hadde jeg bygget ut hele kartet. Hadde aldri problemer med økonomien. Hadde rundt 60k innbyggere.

Tviler på dette er ett spill jeg kommer til å spille mye. Eneste fordelen med disse små byene er at du må optimalisere veldig mye for å få til en god by.

Trist at spillet er så utrolig enkelt.

Lenke til kommentar

Helevete altså!!!! Som tidligere wow-spiller trodde jeg virkelig ikke at jeg noen gang skulle spille et simulator/bygge spill som kunne slå ny server/online-bug-irritasjons-rekord! Tok seg råd til å finnansiere de to drittungene som satt og volkalt rævkjørte hørselskanalen min i flere dager, men en ekstra server eller to det var for mye og investere i

Lenke til kommentar

Får ikke avbestilt spillet, får ikke spilt spillet.

Fikk spilt 60min tidligere idag, da hadde jeg bygget ut hele kartet. Hadde aldri problemer med økonomien. Hadde rundt 60k innbyggere.

Tviler på dette er ett spill jeg kommer til å spille mye. Eneste fordelen med disse små byene er at du må optimalisere veldig mye for å få til en god by.

Trist at spillet er så utrolig enkelt.

Så flink du er da!
Lenke til kommentar

Så flink du er da!

Takk! Poenget er at du har ingen muligheter til å stille vanskelighetsgrad. Litt av utfordringen forsvinner når du ikke trenger å tenke på økonomi i det hele tatt.

De kunne lett laget ett system hvor en region kunne hatt en lett, middels eller vanskelig innstilling.

Lenke til kommentar

Hvis man ser bort ifra connection og origin og alt det der, hvordan er spillet? Vurderer å handle det til helgen når ting har roet seg litt ned :)

Spillet er ok.

Positive ting:

Grafikken er veldig for seg gjort. Gjennomført.

Spesialisering av byer er veldig kjekt.

Det er veldig mange forskjellige bygninger.

Negative ting:

Du fyllet ett kart på under en time hvis du går inn for det.

Spillet har helt fravær av vanskelighetsgrad.

Du trenger aldri å justere skatt eller finjustere økonomien i byen din.

Ingen metro. (Byene er for små til at det hadde vert nyttig)

Lenke til kommentar

Takk! Poenget er at du har ingen muligheter til å stille vanskelighetsgrad. Litt av utfordringen forsvinner når du ikke trenger å tenke på økonomi i det hele tatt.

De kunne lett laget ett system hvor en region kunne hatt en lett, middels eller vanskelig innstilling.

Vanskelighetsgraden kommer ann på hvilken ting du vil spesialisere byen på.

Lenke til kommentar

Like artig hver gang noen pressiserer at spillet er enkelt fordi de har fyllt ut hele sonen på under 2 timer. Jeg bygger heller for en kompakt liten by i starten med mange skyskrapere og folk på et lite område. Kom tilbake når du har over 350k innbyggere i en by uten hjelp fra utsiden.

Det er også jævlig lurt å bygge busstasjon tidlig. Det hjelper ekstremt mye på trafikk clogging. Har vel 1 stor og 1 liten busstasjon nå og skulle lett bygd et par store til om jeg hadde middlene til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...