Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Kremt.. Pressfire.no ikke dagbladet. Skrollet et stykke før jeg klikket på spill linket på dagbladet.

men...

Den var presentert på forsiden av dagbladet.no som en helt vanlig dagbladet sak. Hvor de kjøper saker fra er da ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært "disconnected from server" lenge, og den prøver stadig å koble på igjen. Har spilt mye nå, og plutselig forsvant meldingen - så byen er forhåpentligvis lagret.

Dette fra den første Diskusjon.no-regionen. I bakgrunnen ser dere byen til Hansien og bakerst er byen til Refsa.

1409362.jpeg

Endret av OlaHaldor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får kun opp ett servervalg, og den feiler selv om det står at serveren er tilgjengelig. Flere som har dette problemet?

Har det samme problemet. Du skal skrive anmeldelde av SimCity snart tenker jeg? ;)

EDIT: Fikk kontakt dem serveren nå, den autentiserer.

Har fått laget meg region og claimed by. Hvor det bare står "~mayorname~" og når jeg prøver å spille den sier den at noen andre allerede har claimed... privat region dette :s

Hadde det samme problemet igår, lagde en ny, og idag så har jeg 2 like regioner.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar
Så om èn by bygger et departement blir mulighetene som låses opp tilgjengelig for alle i hele regionen, med unntak av finansdepartementet tror jeg. Det fungerer kun lokalt i egen by.

Skal ikke si 100% sikkert, men jeg mener at finansdepartementet også gjelder for hele regionen.

Edit: c er default for screenshots. Du ser hvor det lagres øverst på skjermen i et sekund eller to.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Skal ikke si 100% sikkert, men jeg mener at finansdepartementet også gjelder for hele regionen.

Edit: c er default for screenshots. Du ser hvor det lagres øverst på skjermen i et sekund eller to.

Dette stemmer. Så du må passe på slik at ikke det blir mange unødvendige duplikater av departementer i regionen.

Lenke til kommentar

Hvordan tar man screenshots? Forsøker et spennende layout på oljebyen min som jeg vil ha kommentarer på

Om du ikke har Fraps (noe jeg forøvrig anbefaler!) kan du tryke C for å ta et bilde, og V for å ta opp video.

Dette havner da i Dokumenter -> SimCity

• Liker 1
Lenke til kommentar

@omnomnom: Mistet kontakten i ellevetiden i går kveld. Fortsatte en god halvtime med bygging av veier og satte inn streetcars og streetcar stopp etter at spillet hadde mistet tilkoblingen. Når jeg sjekket i morges var ting fortsatt der, men jeg hadde problemer med å laste byen. Måtte laste den første jeg laget for så å hoppe over til den jeg spilte på da serveren gikk ned.

Lenke til kommentar

Kan man slette byen sin, for så å begynne på nytt? Eventuelt gi sin "slot" til noen andre etter man har begynt å bygge på den?

Mener å hørt noe om at dette ikke skal kunne gå, fordi man ikke skal exploit det med å sende de 50 tusen man startert med til en eksisterende by.

Lenke til kommentar

Om du ikke har Fraps (noe jeg forøvrig anbefaler!) kan du tryke C for å ta et bilde, og V for å ta opp video.

Dette havner da i Dokumenter -> SimCity

Takk. På vei ut en tur nå, men skal laste opp når jeg kommer tilbake. Verdikjedesystematikk i praksis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...