aagmed Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kremt.. Pressfire.no ikke dagbladet. Skrollet et stykke før jeg klikket på spill linket på dagbladet. men... Den var presentert på forsiden av dagbladet.no som en helt vanlig dagbladet sak. Hvor de kjøper saker fra er da ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kasta ut av server, evige oppdateringer, får ikke inst på nytt bla bla og bare surr akkurat som ventet. Hadde man bare klart å vente til over helgen som planlagt hadde man spart seg for masse frustrasjon, men det gikk jo ikke Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Har vært "disconnected from server" lenge, og den prøver stadig å koble på igjen. Har spilt mye nå, og plutselig forsvant meldingen - så byen er forhåpentligvis lagret. Dette fra den første Diskusjon.no-regionen. I bakgrunnen ser dere byen til Hansien og bakerst er byen til Refsa. Endret 7. mars 2013 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har fått laget meg region og claimed by. Hvor det bare står "~mayorname~" og når jeg prøver å spille den sier den at noen andre allerede har claimed... privat region dette :s Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Jeg får kun opp ett servervalg, og den feiler selv om det står at serveren er tilgjengelig. Flere som har dette problemet? Har det samme problemet. Du skal skrive anmeldelde av SimCity snart tenker jeg? EDIT: Fikk kontakt dem serveren nå, den autentiserer. Har fått laget meg region og claimed by. Hvor det bare står "~mayorname~" og når jeg prøver å spille den sier den at noen andre allerede har claimed... privat region dette :s Hadde det samme problemet igår, lagde en ny, og idag så har jeg 2 like regioner. Endret 7. mars 2013 av Gnålern Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Og nå klarte den ikke å synkronisere med serverene da jeg hadde kommet inn på spillet i hovedmenuen. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har ikke fått testet det enda (er ikke engang sikker på om det vil flyte greit på pc'en min), men jeg forstår at det er en del issues her... 2 Lenke til kommentar
Morka Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Autentiseringa tar sinnssvakt lang tid. Får nesten følelsen av at en eller annen server er nede. Hmmmmm hmmm hmmmmm.... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Hvordan tar man screenshots? Forsøker et spennende layout på oljebyen min som jeg vil ha kommentarer på Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Så om èn by bygger et departement blir mulighetene som låses opp tilgjengelig for alle i hele regionen, med unntak av finansdepartementet tror jeg. Det fungerer kun lokalt i egen by. Skal ikke si 100% sikkert, men jeg mener at finansdepartementet også gjelder for hele regionen. Edit: c er default for screenshots. Du ser hvor det lagres øverst på skjermen i et sekund eller to. Endret 7. mars 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Skal ikke si 100% sikkert, men jeg mener at finansdepartementet også gjelder for hele regionen. Edit: c er default for screenshots. Du ser hvor det lagres øverst på skjermen i et sekund eller to. Dette stemmer. Så du må passe på slik at ikke det blir mange unødvendige duplikater av departementer i regionen. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hva skjer egentlig når den mister kontakt med serveren? Fortsetter jo å spille som vanlig... virker som om de har overdrevet grovt hvor viktig online-delen er for spillet. Kommer forbindelsen tilbake eller er det bare å drite i å spille når man mister kontakt med server? Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 kjøpte det nå er på skolen proxyene kommer ikke til å la meg spille så gidder ikke prøve, blir fett å prøve. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvordan tar man screenshots? Forsøker et spennende layout på oljebyen min som jeg vil ha kommentarer på Om du ikke har Fraps (noe jeg forøvrig anbefaler!) kan du tryke C for å ta et bilde, og V for å ta opp video. Dette havner da i Dokumenter -> SimCity 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 @omnomnom: Mistet kontakten i ellevetiden i går kveld. Fortsatte en god halvtime med bygging av veier og satte inn streetcars og streetcar stopp etter at spillet hadde mistet tilkoblingen. Når jeg sjekket i morges var ting fortsatt der, men jeg hadde problemer med å laste byen. Måtte laste den første jeg laget for så å hoppe over til den jeg spilte på da serveren gikk ned. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hmm, skjønner... så det kan gå begge veier altså :s Nå sliter jeg med at jeg har tre regioner som er bugged. Prøver å slette dem men de forsvinner ikke. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 etter 20 minutter med spillet ferdig innstalert og patchet har jeg fortsatt ikke fått startet det, sitter fast på authenticating with servers, har prøvd å bytte mellom europe west 1 og 2 uten suksess. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kan man slette byen sin, for så å begynne på nytt? Eventuelt gi sin "slot" til noen andre etter man har begynt å bygge på den? Mener å hørt noe om at dette ikke skal kunne gå, fordi man ikke skal exploit det med å sende de 50 tusen man startert med til en eksisterende by. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Om du ikke har Fraps (noe jeg forøvrig anbefaler!) kan du tryke C for å ta et bilde, og V for å ta opp video. Dette havner da i Dokumenter -> SimCity Takk. På vei ut en tur nå, men skal laste opp når jeg kommer tilbake. Verdikjedesystematikk i praksis Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ingen problemer med å komme inn på Euro West #2 her. Restartet nettopp spillet og gikk rett inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå