ronnyhr Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hei, Det er mulig det finnes et svar et sted i en eller annen tråd ifht det jeg lurer på - men jeg har søkt uten å finne, og derfor spør jeg nå...: Jeg har kjøpt meg en Samsung Galaxy Note 2 (mod. GT-N7100) og lurer på om denne vil støtte 4G (er det det samme som LTE...?) når dette nå tydeligvis rulles ut i Norge (jeg har telenor som operatør og bor i Trondheim) Dersom den ikke gjør det, vil en softwareoppdatering sørge for at den gjør det? Dersom ikke, vil det komme modeller av denne til Norge som gjør det...? Hvis min ikke støtter, og heller ikke vil støtte - og det ila kort tid kommer modell av Note2 som gjør det (!) vil det da være så stor forskjell at det er verdt å returnere Note2'en jeg har kjøpt og vente på den "nye"...??? Håper på svar fra noen som har peiling /ronny Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ut i fra det jeg har lest så vil ikke din utgave kunne støtte 4G nettet. Og hvis det er sant at den andre utgaven kommer til Norge, så ser det ut som den støtter frekvensene som brukes her til lands. Men hverken Telenor eller netcom har klargjort nettet for bruk med mobil enda, så det vil nok ikke virke før q1 2013. Og da i storbyene. Så er det opp til deg å se om det er vits å oppgradere eller ikke. For min del hadde det vært kjekt da 4G nettet til netcom er greit utbygd her i området. Lenke til kommentar
awiik Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva med denne? http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=197080&WebSiteMapNodeID=2007120 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Hva med denne? http://www.netshop.n...pNodeID=2007120 Den har 4g støtte, det er dei som har modellnummer GT-N7105 som har 4G... var ikkje klar over at det kom til å komme 2 forskjellige versjonar... sjølv har eg GT-N7100 (utan 4g støtte)... Network Norway brukar jo Telenor sitt nett, og dei har fått rulla ut 4g veldig mange plassar no... men kunne tenkt meg å hatt GT-N7105... men spørsmålet er om eg skal bare vente til Note III vert lansert... Edit: Hmm, la ikkje merke til før no at tråden var gammal. Endret 19. mars 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå