Gå til innhold

NFS : Porsche unleased :-)


Anbefalte innlegg

Maa bare si det at det er VELDIG faa bilspill ( utenom NFS 1 ) som er

saa realitisk paa fartsfoelelsen naar man kjoerer .

 

Er saa lei alle de overdrevne spillene med arcade foelelsen .

 

Har ikke spilt Porsche paa noen aar naa , installerte det for noen timer siden , er bare aa anbefale koster nok ikke saa mye naa .

 

Grafikken er helt grei , og lyden MEGET bra :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, simpelthen genialt spill...

 

Hihi, jeg husker PCGamer UK testa det...de satte en kvinne til å gjøre jobben. Spillet fikk 67% eller noe i den dur. Jeg er som oftest veldig forsiktig med å antyde noe som helst i forhold til kjønnsforskjeller, men ærlig talt....ingen med en viss innsikt innen bilspill gir NFS Porsche Challenge 67%

Lenke til kommentar

Hmm...

Jeg fikk et uventet problem i dag da jeg innstallerte spillet.

Alt går helt fint, helt til jeg skal starte det. Da filmen er ferdig, og NFS Porsche Unleased loading.... logoen kommer opp, stopper det. Ingenting skjer. Jeg har kjøpt spillet, og hardwaren min er slik :

Windows 2000, sp3

40.72 detonator

Ti4400

1.4GHz t-bird AMD

512 twinmos Pc2100

wd 80gb (se)

Abit KG7

 

Noen som vet hva som er problemet? Det har alltid funket på min eldre, p3 500 mhz..

 

Desperat :(

Lenke til kommentar

LOL 67% , jeg husker at det eneste som jeg var litt negativ til da det kom var at , vel det KUN fantes Porscher der , men det gikk fort over .

 

Digger vilt alt det man kan gjoere med bilen , deler ogsaa videre .

 

Spilte ikke saa mye igaar , rundet bare de to foerste challenge / cup med den eldste porschen .

 

Skal runde spillet garantert , det tar vel ikke saa lang tid heller , Ai`en er jo ikke SAA vanskelig aa slaa .

 

Dersom posten lever litt saa kanskje vi kan poste noen av vaares beste rundetider :yes: .

 

Kanskje jeg spiller det multi ogsaa , proevde faktisk ikke det for noen aar

siden .

 

( Sorry bambam , jeg vet ikke hva som kan vaere grunnen ) .

Lenke til kommentar

Alt går helt fint, helt til jeg skal starte det. Da filmen er ferdig, og NFS Porsche Unleased loading.... logoen kommer opp, stopper det. Ingenting skjer. Jeg har kjøpt spillet, og hardwaren min er slik :

Windows 2000, sp3

Ikkje heilt sikker no, men meiner det er ei dll-fil som må slettast før spelet funkar på w2k.

Lenke til kommentar

Alt går helt fint, helt til jeg skal starte det. Da filmen er ferdig, og NFS Porsche Unleased loading.... logoen kommer opp, stopper det. Ingenting skjer. Jeg har kjøpt spillet, og hardwaren min er slik :

Windows 2000, sp3

Ikkje heilt sikker no, men meiner det er ei dll-fil som må slettast før spelet funkar på w2k.

Tror filen du må slette heter gimme.dll

Lenke til kommentar
LOL 67% , jeg husker at det eneste som jeg var litt negativ til da det kom var at , vel det KUN fantes Porscher der , men det gikk fort over .

 

Hehe, det ble jo selvfølgelig ramaskrik dagen etter, og ALLE mailet og skrev til PCGamer om at dama kunne gå å henge seg....kort tid etter sluttet hun (tror ikke det var p.g.a all oppstyret rundt anmeldelsen, men dog)

 

Lurer på om jeg klarer å finne frem det bladet gitt...sikkert morro å lese alle de teite tingene hun skrev om igjen...

Lenke til kommentar
Spillet er ganske bra og gammelt :p

 

Need for Speed Underground ser ut som å bli bra 8)

 

Jeg haaper det , jeg saa noen videoer fra spillet , men de var bare filmet

paa skjermen og av veldig daarlig kvalitet .

 

Grafikken og lyden blir nok veldig bra , men jeg er redd det blir litt for mye arcade og " hopping " med bilen over bakker samt " overdreven "

fartsfoelelse :( .

 

Synes NFS serien har vinglet litt frem og tilbake jeg :

 

NFS 1 : Utrolig bra med raelistiske baner og nydelig fartsfoelelse

 

NFS 2 : Helt arcade og nearmest taapelig etter min mening

 

NFS 3 ( HP ) : Bedre enn nr 2 men fortsatt for mye arcade , banene greien nok .

 

NFS 4 ( HS ) : Etter min mening ganske bra , upgrades paa bilene og mye bedre og realistiske baner en de andre ( untatt nr 1 ) .

 

NFS 5 ( Porsche ) : Paa mange maater " back to basic m.h.t NFS 1 og

soleklart sammen med nr 1 det beste i serien .

 

NFS ( motor city online ) : Bra konsept men gikk dukken forrige uke .

 

NFS 6 ( HP2 ) : Proevde demoen , men begynte nesten aa grine naar jeg saa et politi helikopter som slapp BRANNBOMBER eller noe slikt , herregud , morsomt for 3 aaringer kanskje men taapelig rett og slett synes jeg .

 

Det var vel mine " mini-reviews " av NFS serien .

Lenke til kommentar
NFS 1 : Utrolig bra med raelistiske baner og nydelig fartsfoelelse

selve banen er ganske bra ja, men det å hoppe 200 meter er vel ikka akkurat det jeg ville kalt "realistisk" da.

selv likte jeg NFS 1, NFS 3 HP og NFS porche. NFS porche var den jeg likte best, mest realistisk, bra grafikk (og samtidig ikke for tungt for maskinen) og greie baner.

 

gleder meg til NFS Underground. :-)

 

håper bare det ikek blir fult av hellekopter som slipper bomber osv. der også da... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...