crazypower Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hei har en kjeller som jeg tenkte jeg kunne ha høyttalere i det kommer lite lyd fra kjelleren og jeg lurte på om det er noen som kan finne et bra anlegg til meg mellom 8-18 tusen kr. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Et anlegg kan være så mangt, hva er du egentlig ute etter? Lenke til kommentar
crazypower Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Egentlig et fest/film anlegg som brukes til det. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Skal du ha surround? Hva skal brukes som signalkilde? Trenger du bluray-spiller? Hvordan liker du lyden, høy og brutal eller er du opptatt av balanse og klarhet for eksempel? Lenke til kommentar
crazypower Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Trenger ikke bluray. og jeg prioriterer bra lyd isteden for høy fordi høy nok lyd får man uansett. og surround er ikke så nødvendig. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Avhengig av hvor du bor ville jeg tatt turen innom et par forskjellige butikker og forhørt deg om hva de har til ditt bruk. Mye forskjellig ute og går og smaken er som baken. Mitt tips er en relativt lettdreven Monitor Audio-høyttaler sammen med ditt valg av integrert forsterker, og så en rimelig DA-konverter mellom anlegg og pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå