T.nor Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 du har en c: og en d: c: er boot disk d: er system disk kan man da kopier windows mappen + page filen over på c: gå inn i boot ini og sette den til og laste windows fra disk 0 partition 1 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kanskje, men du må nok også ha Programfiler og Documents and Settings mappene også. Det fins programmer som kan kopiere en hel partisjon over på en annen, det vil fungere. Men den vil overskrive den partisjonen du kopierer til. Lenke til kommentar
T.nor Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 er det kansje lettere og flytte auto exe og bat filene og boot filene fra c: til d: og så ta ut c:disken og sette det samme som jeg skrev over i boot ini Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Føler meg litt n00b nå, men hvor er registeret i windows lagret egentlig? :oops: Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 for å finne frem til registret så går du først på kjør å skriver regedit trykk enter, you are in Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Føler meg litt n00b nå, men hvor er registeret i windows lagret egentlig? :oops: The physical files that make up the registry are stored differently depending on your version of Windows; under Windows 95 & 98 it is contained in two hidden files in your Windows directory, called USER.DAT and SYSTEM.DAT, for Windows Me there is an additional CLASSES.DAT file, while under Windows NT/2000 the files are contained seperately in the %SystemRoot%System32Config directory. You can not edit these files directly, you must use a tool commonly known as a "Registry Editor" to make any changes (using registry editors will be discussed later in the article). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå