Fredriao Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hei, ønsker meg noen tips til valg av ny laptop til profesjonell bruk. Den skal erstatte min HP 8540w, som jeg har vært veldig fornøyd med. Jeg trenger et bra skjermkort til 3D-tegning. Ser for meg 14-15" størrelse, full HD skjerm (ev. 1920x1200), matt. Uten at det er krav, ser jeg vel for meg at i7, 8GB RAM eller mer, 3G.. Hvordan er erfaringen med Samsung sine laptops? Noen som har erfaring med HP Elitebook 8570W / 8470W Multicom? Andre merker som er solide, uten for mye bloatware og dilldall? Å fortsette med HP er selvsagt en fordel når det kommer til docking-stasjon, og kjennskap til softwaren. 512GB SSD er et krav, men har en disk jeg alternativt kan sette inn. Prislappen kan havne på mellom 12 og 20.000 Håper på litt hjelp og innspill. Lenke til kommentar
Stiano519 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Her er et forslag: http://www.multicom....00561/p10621109 Alt er bra på denne Den har ikke 512 gb ssd, men hvis du kanskje har det fra før av Endret 15. oktober 2012 av Stiano519 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Det mest naturlige er vel å fortsette med HP Elitebook, hvis du er fornøyd med den du har? Dell har sitt motstykke til Elitebook'ene i sin Precision-serie ... Lenovo har sin ThinkPad W-serie ... Dette er alle laptoper som ligner på Elitebook'ene både ytelses- og byggekvalitetsmessig. Et rimeligere alternativ er selvsagt Multicom-maskinene, som lever vel så bra ytelse, gjerne en god del bedre (for pengene), men har ikke samme nivå på bygge- og materialkvalitet som de ovennevnte. Men direkte dårlige på det punktet er de ikke, bare sammenlignet med disse "proffe" maskinene. Endret 15. oktober 2012 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå