Joachim_F Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter vil ha det til at Valve jobber med et Freelancer-inspirert spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Her, penger, værsågod. 7 Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Tom for penger etter project eternity, men her, ta nyren min. 7 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ermagherd! Penger og nyre er i posten. Har savnet en verdig oppfølger til Freelancer. Hvem har ikke det? Freelancer var langt fra perfekt, men konseptet... 1 Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Take my money! Var stor fan av SWG: Jump to Lightspeed som er Freelancer i MMO Star Wars-format, men det ble jo lagt ned i fjor. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 jeg byr 1 testikkel, 1 nyre, 1 øye og alle sparepengene mine!! :-O Freelancer, (og dets mange mod-er spiller jeg enda, for det var/er så sinnsykt bra; langt ifra perfekt men sinnsykt bra allikavel) :-D -frank 1 Lenke til kommentar
Pendraeg Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 har en stund virket som tallet på faktiske genre på PC-spill-markedet har blitt færre og færre- gives me backs my spacegames!! Lenke til kommentar
norgi Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 dette, Space citizen, tror spill blir bra igjen Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ah, nå er det på tide å skaffe seg en gaming rigg igjen! Dette, Star citizen, 0x10c... tror jeg må installere freelancer og freespace igjen, klarer ikke å vente på disse spillene! Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=_CQIicFYJoE&t=45s Endret 15. oktober 2012 av Dunsay Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Klok av skade venter jeg til produktet er kommet før jeg hiver penger eller kroppsdeler i noen retninger. 2 Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Vel ser spennende ut Men for en som aldri fikk kasta seg på Freelancer, så ser det jo svært likt ut X3 serien, som jeg elsker. Ser heller frem til et X rebirth som skal komme ut snart en og tenkte noe over dette. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Å herre....kjente jeg ble god og kram nå. Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 "I've got the weirdest boner..." Jeg ELSKET Wing Commander Privateer. Jeg likte Starlancer. Jeg likte Freelancer MASSE. Men multiplayer var temmelig "bleh". Hvis de kunne lage et multiplayer B2P/F2P ala Freelancer som var mer tilnærmelig og 'casual' enn EVE så tror jeg de ville få mange spillere. Jeg liker EVE, men det føles litt som deltidsjobb, og jeg ble stadig blåst i lufta av folk med skip som var tusenvis av ganger større enn mitt. Altså nubbesjans... i EVE er det grinding og allianser som teller. Det er ganske trist for alle andre, og lager en stor barriere. I tillegg til lærekurven som allerede ligger der. Jeg vil for all del ikke ha et overforenklet Freelancer-type spill. Gjerne mer komplisert enn Freelancer. Håper de finner en grense... og at dette prosjektet er ekte Lenke til kommentar
Donut419 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Enda et space MMO (Arvtageren til EVE?) som bør sjekkes ut er Infinity Universe. http://www.infinity-universe.com/Infinity/index.php 1 Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 "I've got the weirdest boner..."Jeg ELSKET Wing Commander Privateer. Jeg likte Starlancer. Jeg likte Freelancer MASSE. Men multiplayer var temmelig "bleh".Hvis de kunne lage et multiplayer B2P/F2P ala Freelancer som var mer tilnærmelig og 'casual' enn EVE så tror jeg de ville få mange spillere. Jeg liker EVE, men det føles litt som deltidsjobb, og jeg ble stadig blåst i lufta av folk med skip som var tusenvis av ganger større enn mitt. Altså nubbesjans... i EVE er det grinding og allianser som teller. Det er ganske trist for alle andre, og lager en stor barriere. I tillegg til lærekurven som allerede ligger der. Jeg vil for all del ikke ha et overforenklet Freelancer-type spill. Gjerne mer komplisert enn Freelancer. Håper de finner en grense... og at dette prosjektet er ekte Utvikleren av alle spillene du nevnte jobber nå på Star Citizen, et crowdfunded spill av typen space sim. http://www.robertsspaceindustries.com/ 2 Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så det er minst tre forskjellige spill som kjemper om å bli arvtageren til EVE og lage et mer tilnærmelig spill... me like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå