sveibuen Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Beste hovedkort til 1400kr. Er det noe bedre en MSI Mpower og ASUS P8Z77-V PRO ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Sendte komplett.no, mpx.no, dustin.no, netshop.no og deal.no mail om et godt tilbud på de varene Men ingen av dem kunne slå Proshop.no i pris. Dem kunne ikke gi noe som helst rabatter i det hele tatt :/ Så da blir det nok å handle fra www.Proshop.no Endret 24. oktober 2012 av sveibuen Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvor mye sparer du på Proshop i forhold til nest rimeligste (og mer kjente butikk)? -Deluze Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hei der folkens:) Jeg ville bare personlig anbefale NZXT Havik 140 cpu kjøler. Er masse flotte reviews på youtube, som du kan se på. Selv bruker jeg den sammen med en 2500k på ett P8P67 pro kort på 4.4GHz (safe enkel daglig klokk) og burnet med intel burn test på maximum, som svir litt hardere enn prime etter min testing, med max temp på 61'C. Også ser den aldeles nydelig ut. Den er mindre en Noctua sin D14, rett.meg om jeg blander noctua kjølere, er ikke helt sikker på navnene til der:p men ja, mindre og kjøler veeeldig likt med.monsteret til Noctua. Ta en titt på den: NZXT Havik 140. -hcnielsen Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 4000kr på proshop. 4300kr på dustin.no 4200kr på mpx.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå