Antauri Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Å begynne å blande politiet inn i Mobbing blir alt for drøyt. I de verste tilfellene burde det være tilstrekkelig å bruke Konfliktrådet. Noen må ihvertfall bli blandet inn, fordi lærere og foreldre klarer det åpenbart ikke. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg syntes at man skal spyle dem med kaldt vann jeg. Med klærne på. =) så vi skal mobbe mobberne?? er ikke det litt hyklerisk? -frank Lenke til kommentar
blinc Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg syntes at man skal spyle dem med kaldt vann jeg. Med klærne på. =) så vi skal mobbe mobberne?? er ikke det litt hyklerisk? -frank Kommer ann på det. Hvis man er tilhenger av et øye for et øye, tann for en tann kan gjerne mobbere bli torturert. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg syntes at man skal spyle dem med kaldt vann jeg. Med klærne på. =) så vi skal mobbe mobberne?? er ikke det litt hyklerisk? -frank Kommer ann på det. Hvis man er tilhenger av et øye for et øye, tann for en tann kan gjerne mobbere bli torturert. Jeg liker å tro at vi har kommet oss forbi slikt som samfunn. Jeg er betydelig mer for å få mobbere til å forstå at det de gjør er galt. Barn er ikke dumme, og har veldig fleksible hjerner og kan man skifte perspektivet deres til at de forstår at slik oppførsel er VELDIG alvorlig galt så gjør de det ikke. -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå