Auintr Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Tørrfisk, snø og fjell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 God bruk av HDR, der bildebehandlingen ikke er åpenbar og gir bildet autensitet. Flott motiv med atmosfære. På min skjerm enkelte lyse partier på grensen til utbrent, samtidig som den mørke fjæra under fisken har lite detaljer. Vet ikke om flere, evnt andre eksponeringer ville gjort forskjell på det? Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Likte dette. Dramatisk natur, ser litt kaldt ut også. Flott bilde Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Syns dette ble svært så bra. Fin HDR bruk uten å overdrive som nevn. Hvordan det blir med to ekstra eksponeringer kan du se på vedlegget. Har justert noe på farvene. Harald G. Hm - ser det blir litt stresset - muligens skarpet for mye. Hm - det ble nok litt streeset av for mye skarping + støy. Vanskelig når jeg ikke har orginal fila. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ser ikke at noe trenger å bli så mye forbedret her, du fikk en 5 er Lenke til kommentar
Auintr Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Takk, alle sammen Jeg tror det skal være nok info i de mørkeste og lyseste partiene i originalfilene, til å kunne fikse på de tingene som er nevnt. Jeg brukte HDR-funksjonen i PS til å sette sammen dette bildet. Harald - Takk for tipset. Å fake to ekstra eksponeringer tenkte jeg ikke på, det skal jeg undersæke nærmere. Og ja, ikke lett å jobbe med en ferdig komprimert jpeg Bildet ble tatt som tre eksponeringer, med +/- 2EV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg