Trond Olav Løkken Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 aftenland (2) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Herlige disse bildene dine. Artig ogdå mrd tillegstekst. Egen smak:: syns kanskje bildet trenger en smule kontrast og skjæret e ganske rødlig men det er vel en 'rød' aften kanske. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) hm..rettskrivningen min er under en hver kritikk. Endret 15. oktober 2012 av Harald Gjerholm Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 hm..rettskrivningen min er under en hver kritikk. Rettskriving ikke så viktig som innhold, Harald, og der er du solid! Det samme gjelder din utvikling som fotograf, - jeg noterer meg at ditt blikk for motiv har utviklet seg betraktelig (mens jeg selv mere biter meg i halen, føler jeg). Jeg er fortsatt usikker på skjermkalibreringen min, så det kan være noe i det med rødskjæret. Fint at du nevner det, slik at jeg kan se nærmere på saken! Takker for tilbakemelding! 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 hm..rettskrivningen min er under en hver kritikk. Beklager litt off topic, men du vet at innlegget kan editeres? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det visste jeg ikke men det var lett å løse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg