RTH666 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Under Mine filer har jeg en mappe som heter Jobb hvor jeg legger filer jeg trenge på jobben. Er det mulig å linke Jobb eller filene (PDF-format) ut til skrivebordet (vet ikke engang om det heter skrivebord på android engang). Det eneste jeg har klart å gjøre for å korte ned på trykking er å sette Jobb som hjemmappe under Mine filer Endret 14. oktober 2012 av RTH666 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Hold inne på mappa i 3 sek. Vil da kopieres som snarevei til valgfri plass på startskjermbakgrunnen (tror jeg det heter ) Endret 15. oktober 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Prøvde det i går men det fungerer bare på hele Mine filer-mappen men jeg kan ikke velge enkelte undermapper. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Prøvde det i går men det fungerer bare på hele Mine filer-mappen men jeg kan ikke velge enkelte undermapper. Hmm, da må du få ut undermappene til menyen Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Yep,men har så langt ikke klart det. Begynner nesten å tro det ikke funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå