Eriksendrul Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg ser etter nettbutikker som selger gadgets og ting =P Som for eksempel www.coolstuff.no. Liker og kjøpe litt utenom det vanlige når det kommer til gaver og har 4 bursdager og jul kommende på kalenderen =P Noen nettsider du vet om som kanskje har slike ting ? Lenke til kommentar
medlem-250267 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 DealExtreme har mye sånt. Er vistnok ikke alt som er av super kvalitet, men mye er greit nok. Ellers er det gratis frakt, men lang leveringstid. -Sunny Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 DealExtreme har mye sånt. Er vistnok ikke alt som er av super kvalitet, men mye er greit nok. Ellers er det gratis frakt, men lang leveringstid. -Sunny Har mange dårlig erfaringer med denne netbutikken =P Lenke til kommentar
medlem-250267 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Å? Har aldri opplevd noe, men har jo heller aldri kjøpt noe som jeg har forventet at det skal være kvalitetsvarer heller da. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Å? Har aldri opplevd noe, men har jo heller aldri kjøpt noe som jeg har forventet at det skal være kvalitetsvarer heller da. Var ikke at ting gikk i stykker men fikk feil farge,størelse osv på det jeg bestilte , Har også fått et deksel til en telefon jeg bestile som viste seg og ikke engang være til riktig modell selvom siden hevdet den passet osv Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Gave og gadget nettbutikken MeWant.no er nok det du leter etter har morsomme og praktisk gaver. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 miniinthebox.com Super nettside! Kjempebillig og mye morsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå