Trond A Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Dette er ikke et forsøk på å starte en flame-war, men tror det står mellom G551 og CL50 maskinene for meg. CL50'en har jo noe bedre spesifikasjoner enn G551, men er det noen som vet hvordan det er med batterilevetiden i forhold til den andre, og så er det om det er lurt å satse på Whitebox som jeg ser blir fremstilt som noe useriøst noen steder, mens Multicom har jeg handla med før og de er veldig kundevennlige og serviceinnstilt... Dette blir vel som å spørre hva som er best av OpenGL og D3D, men jeg prøver nå allikevel... Lenke til kommentar
Templar Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Tror dem begge er helt råe. Jeg kjøpte ECSen fordi den var inne på lager og ser litt penere ut synes jeg. Så maken synes jeg maskine være at det var bagateller som på virkede meg. Husker ikke dimensjonene til CL50 men jeg tror ECS er lytt tynnre og det var en kriteria for meg, MÅ være under 3cm tykk og under 3kg tung. Lykke til, Simon Lenke til kommentar
Templar Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Nettop sjekkte whitebox sin side. Dem har ikke dokumentert tyngde eller dimensjoner til CL50 og touchpadden har ikke scroll knapp. Husker dette nu så derfor tok jeg ECSen. Simon Lenke til kommentar
Trond A Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Ja, jeg tror jeg henger meg på ECS'n jeg også. Ser ut som om alle som har fått den er fornøgd med den Lenke til kommentar
Trond A Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Forresten - er det noen form for BurnProof opplegg på brenneren som forebygger buffer underruns? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 jepps.. LINK noet.. ikke hatt noen coaster her i det hele tatt. Simon Lenke til kommentar
Aopens Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg kan vel si at jeg ville ha holdt en knapp på ECS G551. Rent spesifikasjonisk sett så ville jeg ikke akkurat påstå at CL50én har så veldigt mye bedre spesifikasjoner. Jeg har selv en ECS G551 og til nå kan jeg kun konkludere, med at det hittil er den råeste bærbaren jeg noen gang har hatt Batteriet fungerer greit nok og setter en ned lysstyrken i skjermen sparer en ca en time med batteritid Ellers kan jeg bekrefte at skjermen på vidunderet er av de bedre jeg har vært borti. Det eneste er den lille kjente vifte støyen, som en av og til kan legge litt merke til. Men dette ville jeg ikke ha lagt mye vekt på, selv merker jeg lite til denne viftestøyen. Grunnen til at viften er der kan jeg tenke meg til at er for kjøling til skjermkortet, og at denne ikke har noen som helst forbindelse med centrino oppsettet. En annen ting jeg vil legge frem er designet på maskinen, som jeg bare kan si at er makeløst, tja kanskje bortsett fra Powerbookene til Apple. ECS G551 = mye pc for pengene Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Må bare hive meg på skrytet av ECS G551. Har hatt den i 2 dager nå,og er kjempe fornøyd. Sitter nå på hytten og surfer med mobilen som modem (t68i) over den infarødeporten, helt rått Som sagt i posten over er skjermen er kjempe behagelig og designet nydelig. Har prøvd maskinen til forskjellige ting. Sett Divx (funker glimrende) spillt litt spill (warcraft3 og c&c Generals) kjører disse spillene så og si knirkefritt. Eneste er at høytalerene er litt dårlig (men det er jo ikke annet å forvente av en bærbar) Konklusjon = Godt kjøp :smile: :smile: Lenke til kommentar
Trond A Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Takk for innleggene! Da er jeg ikke i tvil lenger, jeg kaster meg på ECS 551 Lenke til kommentar
Trond A Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Takk for innleggene! Dette høres veldig bra ut, så jeg er vel egentlig ikke i tvil lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå