IntelAmdAti Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) På mandagskveld bestilte jeg denne TVen fra NetOnNet. TVen var på lager da, og er fremdeles på lager i butikken. Dagen etterpå får jeg sporingsnummer til pakken. NetOnNet oppgir en leveringstid på 2-5 virkedager, nå er det gått 5 virkedager og posten har ikke engang mottatt pakken. Hva skjer? Kan jeg heve kjøpet og kjøpe TVen et annet sted? Endret 14. oktober 2012 av Pycnopodia Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Oppdatering: http://sporing.poste...942919000576518 Er snart gått en uke og ifølge Posten har de ikke mottatt pakke fra dere enda, kun melding. Kan dere si noe om når denne pakken kan bli sendt ut? Hej Victor, Tack för ditt mail. Jag ser att du varit i kontakt med oss och min kollega håller på att kolla ditt ärende. Vi återkommer till dig inom kort. Ha en fin dag Med vänlig hälsning Virker som at kanskje posten har rotet med pakken? Uansett anser jeg denne saken som løst, pakken er nå på vei fra Oslo =) Har en tidligere erfaring med NetOnNet hvor posten ødela en skjerm under transport som jeg kjøpte, NetOnNet sendte meg ny skjerm og ordnet opp med postvesenet selv. Gleder meg til TVen kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå