Harald Gjerholm Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Den første snø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Fargene foran i bildet blir altfor unaturlige og for mye av det gode - er det noen form for tonemapping involvert? For mange mørke partier synes jeg. Ett godt motiv og grei komp ellers, men det er ikke helt lett og se at det er snø som kommer ned. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det har vært ufyselig vær i dag der jeg var også - synes at du fanget stemningen godt. Har ingen problemer med støyen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 En god formidling av den første snøen! Bilder viser hvor "hustrig" det kan være! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Snø eller ikke, det ser ikke ut til å forstyrre oksene i sin matauk. Gråe kalde høstdager med lite lys kan være utfordrende. Da er lyssterkt glass gull verd. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Takk for kommentarer. Staiv o blenderprioritering som jeg vanligvis bruker ville nok gitt et bedre resultat. Ellers er lysforholdene her meget vanskelige og været innbød ikke akkurat til eksperimentering - kun et snapshot ut av bilvinduet.l Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Takk for kommentarer. Staiv o blenderprioritering som jeg vanligvis bruker ville nok gitt et bedre resultat. Ellers er lysforholdene her meget vanskelige og været innbød ikke akkurat til eksperimentering - kun et snapshot ut av bilvinduet.l Ja jeg reagerte også på ditt valg av blender. Men jeg gadd ikke å kommentere det, da jeg vet at din viten om blender og lukker er på plass. Så da tengte jeg det måtte være andre årskaker som gjorde seg gjeldende, og det bekrefter du jo også her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg