Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha, enig at det ikke er noe seriøst bidrag, men er det så nøye da.

Jeg vil heller ha et useriøst bidrag med glimt i øyet, enn ingen bidrag.

edit: Når jeg foreslår temaer, så mener jeg at folk skal få lov til å tolke de fritt.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Bildet som treffer meg i allefall. Sauene på operataket får meg til å stoppe helt opp. Den indre triangelen av lys fra sol, på vinduet og på sauene på den siden som er vendt inn mot sentrum er flott.

Linjer komponert i triangel, forsterket av lys i triangel , supert.

Linjer i diagonal leseretning. Nydelige farger. God humor. Beghagelig og rolig tvers igjenom , hvor sauene utgjør "vekkelsen", stoppfaktoren. Som jeg ser det ;)

Lenke til kommentar

Bildet som treffer meg i allefall. Sauene på operataket får meg til å stoppe helt opp. Den indre triangelen av lys fra sol, på vinduet og på sauene på den siden som er vendt inn mot sentrum er flott.Linjer komponert i triangel, forsterket av lys i triangel , supert.Linjer i diagonal leseretning. Nydelige farger. God humor. Beghagelig og rolig tvers igjenom , hvor sauene utgjør "vekkelsen", stoppfaktoren. Som jeg ser det ;)

Som vanlig med en minst like imponerende kommentar.

Lenke til kommentar
Bildet som treffer meg i allefall. Sauene på operataket får meg til å stoppe helt opp. Den indre triangelen av lys fra sol, på vinduet og på sauene på den siden som er vendt inn mot sentrum er flott.Linjer komponert i triangel, forsterket av lys i triangel , supert.Linjer i diagonal leseretning. Nydelige farger. God humor. Beghagelig og rolig tvers igjenom , hvor sauene utgjør "vekkelsen", stoppfaktoren. Som jeg ser det ;)
Som vanlig med en minst like imponerende kommentar.

Ble jo feil, mente " langt mer imponerende kommentar "

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...